29. prosince 2012

Nemrtvá Sněhurka

Znáte ten pocit, kdy si říkáte, že byste něco chtěli udělat znovu? Momentálně něco takového prožívám. Poslední dobou se dost zlepšuji, co se týče fotek. Při přesouvání fotografií sem na blogspot si u některých říkám, že jakmile bude příležitost, tak je přefotím. Nemám sice lepší techniku, ale mám třeba více zkušeností s úpravou, která neudělá fotografii ještě nekvalitnější, než je. V tom je ten problém: Ráda bych fotila víc, třeba bych i říkala lidem, ale mám pocit, že jakmile před nimi vytasím Konicu polepenou izolepou, tak se mi akorát vysmějí. Sice můžu v očích některých být hipster jako prase, chápejte starý foťák, ale pořád to není ono. Proto oceňuji každého, kdo se se mnou nebojí riskovat. Jedním z těch lidí je Temnářka

Poznaly jsme se asi před rokem na jednom sraze, který pořádala. Později mi pomáhala vybírat můj kabát a byla se mnou a s Bels na Židovském hřbitově v Brně. Dlouho jsem jí slibovala, že ji budu fotit, takže jsem jednou v listopadu svůj slib splnila. Neuvěřitelně ji obdivuji, protože já bych nemohla v té zimě, co byla, být jen v šatech a ještě bosá běhat po lese. Temnářka je taková milá, hodná, roztomilá slečna, ovšem ne zrovna v růžových šatech, takže jsem si musela pohádku upravit sama pro sebe. Mohu vám říct, že s ní fotit je radost a někdy to chci zopakovat, i když musím nejdříve zapřemýšlet na jaké téma. Docela by mě zajímalo, jak by vypadala v bílých šatech s jemným nalíčením. Jelikož se vdávala i v černém, asi by to bylo dost odvážný požádat ji o to. :-D






12 komentářů:

  1. Hmm v bielom si ju ešte viem predstaviť, ťažšie je to v predstaviť si ju vo farebných kreáciach.
    Ale táto čierna Snehulienka (nepochybne z inej reality, keď už musím trepať tak poriadne) mi vyhovuje viac než originál.
    :)
    Zaujímavé. Bratranček odkazuje, že je to kontrast až prisilný. "Taký temný vzľad a ona tam píše, že je milá, niečo ako rozkošné dievčatko? Ehh tých kontrastov je dnes nejak moc, idem si spraviť čaj.."
    "Veď Temnářka tak čo si čakal?"
    "Bielu vranu."

    V mojich očiach je vďaka tomuto článku Temnářka (niekedy si tú prezývku prekladám budiž neurazím: Temnárka) čoraz sympatickejšia. :)
    A nakoniec je snáď jasné čo si myslím o fotkách? :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ta poslední se mi líbí nejvíc. Jen bych možná to jablíčko ještě víc zvýraznil. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Když si jednu z těch fotek přidala Temnářka jako profilovku, ukamžitě isem myslelo na zombie apokalypsu.

    OdpovědětVymazat
  4. Opravdu moc pěkné fotky. Co se týče zrcadlovky, budu si na ni taky muset našetřit asi sama..uvidím no. Já moc nefotím, takže reakce mojí mamky by byla asi podobná :))

    OdpovědětVymazat
  5. No, můžeš se jí zkusit zeptat... s přemlouváním když tak pomohu :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Temnářka v bílém... jestli se Ti to povede, klobouk dolů a gratulace!
    Ta poslední je absolutně úžasná... Sice se tam trošinku ztrácí jablíčko, ale nevadí... je úžasná!

    OdpovědětVymazat
  7. Nepotřebuješ zrcadlo, abys měla hezký fotky. :)
    Ty tvoje hezký jsou! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Taky chci vidět Temnářku v bílém! :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Už nějakou dobu tě sleduju jak na blogu, tak na Tvé stráncena facebooku a musím říct, že (ačkoli nejsem žádný profesionál a focení mám taky jenom jako koníček) přijde mi, že se poslední dobou šíleně moc zlepšuješ! Co fotka, to nějakej příběh :) Kašli na to, že nemáš zrcadlovku! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Třetí fotka zespodu je naprosto mrazivá^^

    OdpovědětVymazat
  11. Temnářka v bílých šatech?! A bez černé rtěnky?! Skandální pomyšlení! :P ...ale popravdě, také by mě to zajímalo :) Ale nevím jak by reagovala, třeba já bych si růžovou košili nikdy neoblík (minimálně ne za střízliva) :D
    A fotky se mi líbily už na starém blogu :)

    OdpovědětVymazat