20. ledna 2013

Alča

Kdysi jsem na facebooku našla jednu slečnu, která fotí. Měla pár snímků i z Brna, a tak jsem jí drze napsala, jestli by neměla zájem se mnou někdy fotit. Často mívám takové záchvěvy odvahy, ale pak si většinou začnu nadávat, že jsem se třeba ozvala, že to může na některé lidi působit jinak, než bylo myšleno. Nakonec jsme se domluvily a ještě před prázdninami jsme spolu šly do botanické zahrady. Vzniklo tehdy pár fotek se mnou a pár s ní, ale převážně jsme fotily rostlinky. Zjistily jsme, že si spolu dobře rozumíme, a řekly jsme si, že někdy určitě spolu něco naplánujeme. První šance byla na začátku školního roku, kdy Alča přijela zase do Brna, kde studuje antropologii. To už jsme věděly, co chceme fotit. I Alča byla oblečena na focení. Nikdy jsem nevěřila, že se dokážu tolik spřátelit s někým, kdo je o šest let starší a že spolu budeme chodit ven jako kamarádky. Vždycky se od ní dozvím něco nového a většinou mám i nějaké fotky. 

Já hrozně ráda lidem píšu, aniž bych je nějak znala, ale ne všichni jsou jako Alča. Tuhle jsem četla u jedné Rusky na deviantartu, že hledá někoho, s kým by si mohla anglicky dopisovat. Napsala jsem jí, jelikož je prý začátečník a já taky a navíc jsem si myslela, že bych ji sem tam mohla napsat pár řádků rusky. Už je to měsíc a slečna mi ještě neodepsala. Asi jsem byla moc hrrr. Na druhou stranu, kdybych kolikrát čekala, tak bych se učekala a neseznámila i s jinými lidmi. :-)












6 komentářů:

  1. Těžko říct, jestli barevná nebo černobílá. Tady jde krásně vidět, že když je kvalitní master, jsou úpravy fuk:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Nevzpomínám si, že bych někoho takhle oslovila ;) A s Alenkou jsem se vlastně osobně setkala skrz to podzimní fotogravofání. A ona je vážně skvělý člověk! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Botanická zahrada? Ta která spadá pod MUNI přírodovědeckou fakultu? Vždycky jsem se tam chtěla jít povídat :) :D
    Já mám většinou strach z lidí, které neznám. Tedy, když má dojít k nějakému setkání nebo tak. Psaní mi problém nedělá, na to jsem drzá dost. Ale naživo mi většinou nějakou dobu trvá, než se pořádně otrkám :) Jo a když vím, že se s tím daným člověkem už nikdy nesetkám, tak je to ještě lepší :D
    Líbí se mi ten maličký foťáček ^^

    OdpovědětVymazat
  4. Tak samozřejmě fotky jsou perfektní - já si je pamatuju, už jsem je někde kouuuumal :D A abych řekl pravdu, patří ti můj další obdiv. Já se neodvážím napsat nikomu, radši někam zalezu, hlavně ať tam nejsou lidi :D Ale navazovat kontakty je důležité :) Takže jen tak dál :)

    OdpovědětVymazat
  5. To jsou moc krásné fotky! Slečna je šikovná. .)

    OdpovědětVymazat
  6. Ta předposlední má totálně krásný světlo :)

    OdpovědětVymazat