21. ledna 2013

Láska ke knihám aneb když stojím před objektivem

Víte, kromě toho, že hrozně ráda spím (poslední dobou stále méně) mám i jiné koníčky. Hrozně ráda fotím, ale snad ještě více jsem ráda objektem zájmu fotografa. Nejsem profesionální modelka, protože si myslím, že na to nemám postavu. Začalo to, když jsem se jednou domluvila na focení s Krejdom někdy v roce 2011, a pak to pokračovalo i s dalšími lidmi. Je to taková malá závislost, protože můžu ukázat, že jsem hezká. Že jsem fakt holka a ne kluk, jak o mně s oblibou naši kluci tvrdí. Navíc pořád je to něco víc než fotky v koupelně. Hodně mi to zvýšilo sebevědomí. Nestydím se za sebe. 
Navíc si myslím, že když chci, dokážu se tvářit. Proto jsem třeba i chodila půl roku v šesté třídě do dramaťáku, kde mě to šíleně nebavilo, ačkoliv jsem hrála hlavní roli. Skončila jsem ve výtvarce a mediální výchově, v sedmičce v dílnách (zeptejte se mě a vím, co je to rašple, hoblík...), nyní v ruštině. Pokud není něco komického, tak se dokážu tvářit tragicky. Poslední dobou mi to však dělá hrozný problém, protože cítím, že smutný výraz ke mně nesedí. Usmívám se tedy od ucha k uchu i v této zimě. Jedna tátova známá mě potkala po dvou letech na zastávce a řekla mi, že vypadám velmi spokojeně a šťastně. Taky mi říkala, že rostu do krásy (to samozřejmě potěšilo). Taky říkala, že mě snad příště už uvidí s kočárem. Safra, co mají všichni s těmi poznámkami o dětech? :-D

Fotografie v tomto článku pořídila Alča, kterou naleznete na deviantartu , facebooku a blogu. Zveřejňuji je s jejím svolením a s pocitem, že je aspoň někdo uvidí, protože toto je jen malý zlomek všeho, co máme, a je mi líto, když to jen tak trčí ve složkách. :-)











11 komentářů:

  1. Ta první ta je ...vyloženě profesionální
    ...vyloženě překrásná
    ...vyloženě vílovská
    ...asi jsem právě spatřila vyfocenou vílu

    OdpovědětVymazat
  2. Je fakt, že vypadáš starší a moc Ti to sluší :). Mně zvyšuje sebevědomí, když mi někdo pochválí mou fotku na Facebooku, protože tam je docela těžký dočkat se chvály, když se nefotíš zmalovaná, polonahá nebo s obrovským hrudníkem :D.

    OdpovědětVymazat
  3. Vážně ti to na nich sluší. =) Hlavně na těch v černejch šatech. =)

    OdpovědětVymazat
  4. Na páté fotce shora je vidět, že jsi osobnost. V životě se neztratíš.

    OdpovědětVymazat
  5. Tu druhou chci jako verzi se mnou :D Tzn. líbí se mi ten nápad :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky, ale až děsivě mi připomínáš moji učitelku francouzštiny. Vážně, jste si hrozně podobné.

    OdpovědětVymazat
  7. to je hroozně moc nádherný!

    OdpovědětVymazat
  8. Já to myslel jako pochvalu, pátá fotka je prostě nejlepší.

    OdpovědětVymazat
  9. Druhá a šestá! Krása.... :)

    OdpovědětVymazat
  10. První, druhá v listí a jak se směješ.. skvělé! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné fotky! Hlavně ta první a druhá jsou naprosto kouzelné! :)

    OdpovědětVymazat