3. ledna 2013

Neteřinka

Od té doby, co jsem se začala focením zabývat více, mám také v hlavě takový menší seznam věcí, které bych chtěla zmáknout. Jednu věc si mohu odfajfknout, i když určitě bych si to ráda někdy zopakovala. Focení dětí. Čím starší jsem, tím více mě malé děti fascinují. Kdo jiný je tak strašně upřímný a krutý? Zároveň při pohledu na jejich tváře nemůžete být naštvaní a minimálně se pousmějete. Když jsem byla u svého táty a tety na návštěvě, tak jsem měla možnost fotit od sestřenice dcerku. Bratranec jí říká Lucifer a já se vůbec nedivím. Nevydrží chvíli na místě. Když jsem sestřence zrovna říkala něco jako: ,,Měli by sem na výcvik jezdit vojáci, protože to fakt stojí za to," a ona se už pomaličku ptala: ,,A to jako proč?" tak se ozvala rána na chodbě. Neteř si šla pro papíry, aby jí teta nakreslila stromeček a jahodu. 

Vlastně celé dva dny, co jsem se zdržela, jsem byla s malou a hrála si s ní nebo jí kreslila na malou tabuli pejska (,,Teto, to není pejsek!"). Nejlepší stejně byla ve chvíli, kdy jsem já přes noc utlačována psem. S chrápání psa a táty jsem naspala sotva dvě hodiny a ona už za deset sedm byla v pokoji a chtěla se dívat na Šmouly. Podlehla jsem. Byla jsem také párkrát pověřena, abych hlídala panenku, aby neteř mohla jít do práce a na nákup, a mezitím jsem usínala. Stejně jsem usnula úplně, tak na dvě hodinky. 

Můžu vám říct, že je to holčina bystrá. Když jsem ji fotila, tak se na mě zmateně podívala, ukázala na krytku a řekla: ,,Toto mušíš šundat," a měla pravdu. Asi z ní bude fotografka. Stejně mě vždycky dojímá dětská logika, tedy spíše selský rozum. To vás pak hodí totiž do školy a s rozumem to jde od pěti k řiti. :-D





4 komentáře:

  1. Malé děti mají svoje kouzlo :) Hezky se na dívá, pár hodin se s nimi pobude, ale... nedokázala bych si v tuhle chvíli představit, že bych se o nějakého takového čertíka měla postarat 24 hodin, 7 dní v týdnu :D Bych asi večer padala do postele úplně vyřízená... :D
    Ta poslední fotka je úplně úžasná - zajímalo by mě, nad čím asi přemýšlí ^^ A má úžasně modré očka :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já děti nemám ráda. Možná proto,že jim závidím bezprostřednost a naprostou upřímnost. Ve fotografovaní ses opravdu zlepšila nebo si začala svět vnímat jinak. Zkrátka jsou to krásné snímky, zvlášť ten druhý! Chriss

    OdpovědětVymazat
  3. předposlední je jasný favorit! :)

    OdpovědětVymazat
  4. poslední je jasný favorit.:)

    OdpovědětVymazat