9. ledna 2013

Papu

A máme tu naši malou princezničku ještě jednou. Tentokrát při jídle. Líbilo se mi, jak držela ten vanilkový rohlíček a pusu měla od cukru. Název jsem zvolila podle slůvka, které se používá u nás doma. Nepamatuji si, jestli s tím začal táta nebo máma, ale máma ho momentálně používá dost často. Když se ptá, co má uvařit, tak se ptá:,,Co mám udělat na papu?"  a mně to přijde hrozně milé. Jenže já nerada jím. Fakt. Někoho jídlo baví, ale mě to děsně nudí.

 Když jsem sama doma, musím se při jídle na něco koukat, většinou na nějaký díl MASHe, kde mají svoji pověstnou jídelnu, a nebo si v kuchyni zapnu televizi, což dělám málokdy. K mé smůle jím strašně pomalu. Někteří lidé sní rohlík a já mám ještě půlku. Na druhou stranu možná je to tím, že já u jídla strašně povídám. Teda jen doma nebo s lidmi, které znám. Jedna z věcí, kterých se děsím a jsem z nich nervózní, je, že mám jíst někde jinde a před skoro cizími lidmi. Jakože se ztrapním, protože například mé krájení masa je komické (když jsme na jídle s Bels, tak mi normálně krájí řízek, protože se na mučení řízku nemůže dále koukat. :-D), že já nevím, že mi třeba vylítne brambora a usmrtí naprotisedícího. Navíc mi třeba i trvá, než si uvědomím, jak mám držet příbor, jako v které ruce vidličku a v které nůž, protože to mi dělá strašné problémy. Nedej bože prostírat. Levá a pravá strana a vlastně tak nějak mám domotané, jak co patří. Nakonec však věřím, že se to naučím a nebo že budu mít velmi tolerantního partnera. ,,Hele, vdáš se, i když neumíš kotrmelce." - řekl mi náš tělocvikář. Tak si myslím, že je to stejné i s příbory. :-D


7 komentářů:

  1. Ten obrázek mě rozsekal :D :D
    Taky znám lepší věci na práci, než jídlo... ale po sladkým se můžu utlouct ;) :)

    OdpovědětVymazat
  2. Za co děkuješ? :) To já bych měla :)
    Konečně se někdo opravdu upřímně a otevřeně vyjádřil k tak důležité věci :) Pořád jsem nechápala, proč je pod článkem: "Na vzhledu nezáleží..." tak málo komentářů, ale ten tvůj mi je vynahradil ;)
    Moc ti děkuji za tvoji otevřenost a upřímnost :) Moc si toho vážím :)
    Přeji ti, ať jste spolu šťastní, klidně až do smrti smrťoucí :D Moc vám vaše štěstí přeji a na ty "neandrtálce" se z vysoka vybodněte ;)
    Jo a že nejsi hezká? Bože to jsou dementi... Jsi nádherná :)
    Děkuji ti ještě jednou moc ;) :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jím taky pomalu, ale jídlo mám ráda - tedy jen některé, abych byla přesná, jsem dost vybíravá. :-)
    Ta kočka mě fakt pobavila! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to já jsem pro jídlo zapálená až moc. Tobě půl rohlíku zůstane v rukou, když ostatní dojedí, a já už mám v sobě dva, když ostatní dojedli ten první. :D

    Myslím, že budoucímu mužovi bude šumafuk, jak držíš příbor nebo prostíráš. Hlavně se nauč vařit a otvírat pivo. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Hamu papu mě řikal babička když mě zvala k obědu... Hamu papu pojd'..:)
    Já jím skoro všechno, a někd yjím moc někdy málo.. Jo s protíraním bych měla asi taky problém....
    Ale což tolerantní manžel nepotřebuje mít prostřeno prostě mu jenom vložíš do rukou příbor a onu ž se nějak na tom stole nají..:D Jen je horší aby člověk uměl vařit..:D

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám rád vše a ještě raději jím. :-)

    OdpovědětVymazat