25. ledna 2013

Sedm let smůly



Uvězněna za zdmi,
kam ani motýl nedolétne.
Jen malé zrcátko
zbylo mi. 
Sedm let smůly
čeká mě.
Za rozbité zrcátko.

Nebo jen sedm měsíců
vší a mozolů.
Srdce žalem pukne mi. 

Na samotce z okna
vidím motýla.

Pomalu usínám
a už se neprobudím.

Sedm let smůly
zkrátilo se
na sedm týdnů.

15 komentářů:

  1. Já už se zmiňovala, že obojí je sedm let dokonalosti :)

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Kdyby Terezínské děti měli jako symbol jednorožce, tak tak bude jednorožec. Omlouvám se, že tě děsím. :-D

      Vymazat
    2. Desivej jednorozec???
      uz to vidim Sedum let vidim jednorozce
      chce me zabit
      urcite me chce zabit
      ten jeho roh leskne se zlovastne
      a najednou srdce me se citi bolestne
      ........ Jinak smekam nadherna basnicka :) ;)

      Vymazat
  3. krásně napsané :) smekám, jako u tebe ostatně vždy ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Před čím smekáš, když to je jen pár slov napsaných pod sebe? Ani to nemůže být báseň. :-D

      Vymazat
  4. Ja nemám dušu básnika, ale ako čitateľ čumím :)

    OdpovědětVymazat
  5. Člověk si to umí krásně představit :) Fotografie tomu dodává krásné "děsivo", ale článek, nebo spíše samotná báseň - tak je to správně řečeno - tomu vrací ten správný šmrnc :) Povedlo se ti to :)

    OdpovědětVymazat
  6. Páni, úplně mě mrazí! Jsi skvělá! ♥
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  7. Před nedávnem jsem poprvé v životě rozbila zrcadlo, nejsem pověrčivá ale docela mě to vyděsilo :D

    OdpovědětVymazat