8. ledna 2013

Zasypána slovy

To mě jen tak napadlo, že vezmu list textu a projedu ho vyřezávátkem tvarů. hrozně mě to bavilo, protože to vypadalo skvěle. Na zemi si kamarádka roztáhla deku a ležela na ní, tak jsem si řekla, že ji využiji na focení. Dokonce jsem využila i rozbitého deštníku, takže jsem si připadala, jako kdybych měla svůj malilinkatý ateliér. Kamarádka si vzpomněla na to, jak jsme jako malé stavěly z deštníků stany. 

Nápad to byl jistě skvělý, ale to provedení stojí za starou belu. jde poznat, že jsem použila žárovkové světlo. Kamarádka má na obličeji divné stíny, které blbě přecházejí. Vypadalo to i hůř, tuhle verzi měla u sebe Alča a upravila to, takže jí moc děkuji. Ona si vždycky udělá chvilku, aby mi pomohla. 

Mám posledních pár dní skvělou náladu, takže jsem se rozhodla dát sem všechny čtyři fotky. Víte, není nad ten pocit, když si do svého týmu vyberete lamy. Kdy si dobrovolně vezmete všechny holky, kterým nejde volejbal, a že proti vám stojí tři slečny, kterým to jde a kterým dovolíte, aby si tahle honily ego, protože vyhrávají. Ono vám to je totiž putna. Nejlepší je ten pocit, že vám v šatně váš tým řekne, že děkují, protože se naučily konečně nahrávat a rozehrávat, i když to třeba vždycky skončilo na našem nebo v síti.  A z toho mám velikou radost. Umění totiž není vyhrát hru, ale pochválit spoluhráče za snahu. Sice mě od minulého čtvrtka z nějakého důvodu dvě slečny nesnáší, a kdykoliv řeknu něco dobře, protočí oči, a při špatné odpovědi se chlámají, ale to mi fakt nevadí, dokonce mám z toho radost. Sice se z nich kluci mohou posrat, ale náš holčičí parapetový spolek z toho má srandu. Proč si nezahrát volejbal, když to chtějí tři holky z patnácti. Fakt mi to nevadí, protože vím, že se každému všechno vrací. Jak dobré, tak špatné věci. :-)





14 komentářů:

  1. Náhodou! Ty stíny jsou super. Fotky se fakt vyvedly. Nápad je to určitě zajímavý :). Jen ta poslední fotka mi přijde taková moc strojená, ale jinak fakt skvělý! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Náhodou, ty fotky jsou moc hezký. =) A ta poslední je dokonce přímo perfektní, úžasně by se hodila na nějakej obal knížky, cedéčka, něčeho takovýho. Ale fakt neskutečně. Měla bych chuť jen kvůli tý fotce napsat knížku, co se k ní bude hodit, no fakt... =D

    OdpovědětVymazat
  3. No teda, náramně vyvedené fotky tyhlecty! A na tu třetí čubrnět by mohl nejeden profík! Třída!

    OdpovědětVymazat
  4. Zbožňuju tenhle tvůj přístup! :) A fotky jsou zajímavé, maj bezvadný nápad, ty lístečky jsou hrozně pěkný! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty papírky tomu fakt daly kouzlo :)

    OdpovědětVymazat
  6. Máme dvě možnosti: buď jsi sem dala fotky, které nevypadají jako zpod žárovkového světla, nebo jsi slepoň a vidíš něco, co nevidí ostatní. Být tebou, radši si zvolím tu druhou variantu :-D

    Pokud byl můj názor příliš nečitelný: Dávám nahoru i palce u nohou pro tyto fotografie.

    OdpovědětVymazat
  7. Krása...zbožňujem miniatúrne lístočky a zisťujem to až teraz. Aké čudné, však?

    OdpovědětVymazat
  8. Už jsem se na tu jednu dívala na DA a hrozně se mi líbila. V jednu chvíli mě inspirovala a dokonce se málem stalo, že bych na ni napsala ,,povídku" nebo prostě takové to, co ráda píšu. Ta situace sice nenastala, ale jak se na ty fotky dívám pořád dokola, stále mám takové nutkání... kdyby se to stalo, dám ti vědět :)

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné fotky, krásné vlasy, lístečky i černobílé foto, inu mládí je stejně nejkrásnější!-:))

    OdpovědětVymazat
  10. Vážně nadherné fotky...:)
    Jo je enjelpší když vezměte někoho kdo to sice neumí. vlastně se to tak naučí protože kdyby hrály s těma holkama co to uměly tak by si nezahráli..:)

    OdpovědětVymazat
  11. Jsou to nápadité a velmi pěkné fotografie, v krásném světle...:)

    OdpovědětVymazat
  12. Ježkovy voči, ta poslední je úžasná! :)

    OdpovědětVymazat