29. ledna 2013

Ze šatů jezerní královny


Prochází se po jezeře

za zpěvu žab.
Jen jí moc není do zpěvu
neb má záděru
a ještě jí roztrhly zástěru.

9 komentářů:

  1. Hvězda nejvíce září, když se usměje(š).

    OdpovědětVymazat
  2. Ta fotka je nádherná a tvá slova ji dokonale doplňují. Nebo je to obráceně?

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojda. Moc se mi líbí tvůj blog! Ráda bych Tě pozvala na můj web, který je zaměřen především na poruchy příjmu potravy, ale pozor- ne thinspo, ba právě naopak.Najde tam recepty, které nikde jinde nenajdeš..převážně clean eating, tipy, články postřehy...a v brzké době se rozjede projekt na pomoc lidem s PPP, jen čekáme s kamarádkou, kdy ho schválí krasna.cz. Na blog určitě mrkni, každopádně si tam najdeš to "svoje". A pokud by se ti u mě opravdu moc líbilo, můžeš se přidat mezi mé Followers aneb pravidelné čtenáře (v levém sloupci mého blogu). Přeju krásný zbytek dne. Andie xoxoxox

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Aspoň, že kus té zástěry našla Taychi a zástěra nebyla roztržena úplně zbytečně...
    Kdybych našla kus ze šatů jezerní královny? Byla-li by královna někde poblíž, proč jí ho nevrátit? Skvělá záminka pro seznámení s vodní paní :)
    Mňouk

    OdpovědětVymazat
  6. Našel sem kousek jezerních šatů
    Ležely tam co moje pera
    Ano našel jsem je toho večera
    Kdy rozuzlila se má básnická střeva
    a tu první básen napsal jsem s kusem dřeva
    Ten kousek šatů vysí mi doma
    nesmí se jich dotknout ruka či noha
    To oni dávají mému psaní podmět
    tak , že čerstvé je mám dotěd'
    Nezlob se milá jezerní paní
    však kousek tvých šatů se ti už nevrátí..

    Ta básnička ta fotka a popisek k fotce... dělají obyčejný článek neobyčejného člověka kouzelným..:)

    OdpovědětVymazat
  7. Je to krásně napsáno k zamyšlení, fotografie opět nepřekonatelně doplňuje článek (jak taky jinak, u tebe je to už nutnost :) Máš pět můj obdiv :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jezerní královna nějako přišla o noblesu ne :D

    Hvězdy nejvíc září, když padaj. Když konec, tak s parádou.

    OdpovědětVymazat
  9. Kdy hvězda nejvíce září? Když je šťastná! ;)
    ty víš, jak mě se tahle fotka líbí.

    OdpovědětVymazat