19. února 2013

Hej hou, hej hou nač chodit do války

Malé dítě, které se jde vykoupat a když přijde do pokoje, celé se rozzáří štěstím. Je přeci Mikuláše a dvě ošatky na ovoce jsou plné sladkostí, mandarinek, pár brambor a hlavně buráků! Jasně, že jsem to já! Čím jsem starší, tím méně toho je. Nevadí mi to. Sladkosti nejsou tak důležité jako mandarinky a buráky, protože to dělá Mikuláše Mikulášem, ať je vám pět nebo padesát. Ráda jsem vždy koukala z okna, jak chodí skupinky starších dětí a dospělých v převlecích. Jednou jsem si říkala, že bych taky ráda chodila, ale vždycky z toho nějak sešlo.
S buráky se taky váže skvělá spolupráce spolužáků. Po Mikuláši se vždy vyměňují kousky cukroví, které vám nechutnají (jen já většinu sním s mámou nebo s kamarádkou, protože nejsem náročná) a také jste štědří. Dáváte lidem kousky mandarinek nebo rozdáváte buráky. Loupete je a vám to často skončí spolu s posmrkanými kapesníky v lavici a nebo pod okny daleko v útrobách bednění, které brání, abychom si něco neudělali. S mým spolužákem, kterému se říká Kuře, takový malý (stejně vysoký jako já) hubený blonďatý klučina, často měníme svačiny a nebo se dělíme o jídlo. Mojí máma to pořád nějak nedochází, tedy ona to nechápe, proč něco takového děláme. Když ono cizí jídlo chutná líp a někdy musí nějaké exotika taky být. Občas se totiž zapomene na to, že nejíte vysočinu a je vám dána do rohlíku a vašemu spolusedícímu zase dali paštiku, která vám chutná. Co jiného udělat než to vyměnit? :-D

Jinak pokud někdo nepostřehl, byl se mnou rozhovor na holčičím webu kámoška. Odkaz na rozhovor. Fotografie, na které jsem já, patří Alči, ale nějak zapomněli dát správný zdroj, tak to říkám tady. :-)


7 komentářů:

  1. Rozhovor jsem si četla, moc milý. x)

    OdpovědětVymazat
  2. moc milý rozhovor četla jsem ;)
    ano ano cizi vždycky chutná líp ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Ha, výměna svačin. To by mohla být nová reality show..

    OdpovědětVymazat
  4. Burákům taky neodolám a ve škole jsem si měnil o oblečení.
    V Německu je často na ulici móda, že k tobě někdo přijde a chce měnit... nepotřebnou věc za nepotřebnou. Prostě blbost, která nená žádnou cenu, za blbost.

    OdpovědětVymazat
  5. Rozhovor jsem četla, působíš sympaticky :)
    Já si s nikým svačinu nevyměňuji, ale když má spolužák něco, co chutná tobě a naopak, tak proč ne ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Měníš svačiny! No, něco na tom bude, nemají všichni stejné možnosti a stejné chutě.

    OdpovědětVymazat
  7. Na ty buráky, mandarinky a tak všechno si pamatuju už opravdu z dálky. Když jsem byla trošku větší, rozmohly se balíčky od Milky, kde byla čokoláda, plus nějaký plyšák. A tak jsem je díky mikuláši začala sbírat :) Dnes díky mým neteřím už nevlastním ani jeden.

    OdpovědětVymazat