17. února 2013

Kousat či nekousat

Když vám dají domů váš vlastní sádrový odlitek zubů, tak si řeknete, že ho někam schováte. Pokud nejste jako já. Nejraději bych si do pokoje koupila tu velikou kostru jako máme v učebně přírodopisu. Dostala jsem obě dvě patra k slavnému ukončení léčby. Měla jsem totiž tři roky stálá rovnátka. Měla jsem je ráda, protože jsem si s nimi připadala mnohem hezčí. První pocit byl, že je chci zpět, protože jsem měla strašně hladké zuby, prostě nepřirozený pocit. Nakonec jsem ale ráda, že jsou dole.

K fotografii mě napadlo již známé Být či Nebýt? Jen jsem si to předělala do své verze. Vlastně je to trochu otázka lidstva, protože strava začíná být čím dál měkčí a my jsme se odnaučili pořádně kousat a naše zuby jsou nevyužité. Prý se svými studenty náš pan učitel přemýšlel, jestli v roce 2020 už lidé budou mít místo jídla jen nějaké tabletky. Zatím to vypadá, že ne. Je tu myslím pořád spousta zastánců normálního jídla. Ale je to trochu k zamyšlení, nemyslíte :-D? 

A pro zasmání: Když jsme se bavili o tom, jak je složen chrup dospělého člověka, náš spolužák, který není zrovna nejpozornější, při hovoru o špičácích nakonec pronesl: ,,Ale já mám jen čtyři!" a náš učitel v klidu: ,, Klid, V., my ostatní máme jen dva, jsi vývojem o pět let napřed." a od té doby to zatím vydrželo. On žije v domnění, že má o dva zuby více než my ostatní. My mu to na konci devítky řekneme, fakt...:-)


5 komentářů:

  1. Páni, moc zajímavá fotka! Chudák spolužák. :D To bude zklamání, až zjistí, že jeho zuby nejsou zas tak vyjímečné.

    OdpovědětVymazat
  2. Mně zase zapomněli přidat dospělácké čtverky a pětky, mám tam místo nich jen díry:-). Dobře, kecám, jsou mi 23 a ještě jeden zub, jednu pětku dole, mám mléčný:-).

    Jinak zátiší chválím, povedená práce

    OdpovědětVymazat
  3. Jo taky zuby...
    budu mit moudraky a na mou malo hubicku to bude asi moc... jo taky mam jeste nejaky mlacny zuby .....

    moc pekna fotka... a chudak spoluzak

    OdpovědětVymazat
  4. No co, no, tak má čtyři špičáky :D Normální dospělý člověk má 32 zubů, já 24 :D
    Ani nevím, jestli mně sádrový odlitek mého chrupu dali, když mi rovnadla sundavali. Asi ne, nevybavuju si to totiž.

    OdpovědětVymazat
  5. Pomalejší spolužáci jsou nejlepší :D

    A ten odlitek je fakticky cool a ultra-in ;)

    OdpovědětVymazat