3. února 2013

Malý princ

Bez nožičky a bez hlasu dělá mi radost už delší dobu. Dostala jsem ho k loňským Vánocům od svého přítele. Tehdy měl aspoň tu nohu, ale nosila jsem ho na mobilu a bohužel pár korálků z nohy mu upadlo. Nechtěla jsem riskovat, že se mu ztratí ještě něco nebo že ho ztratím celého, protože to se mi s dárky rádo stává. Nosím ho tedy v pytlíčku, kde mám své talismany, spíše věci od přátel. Lísteček s nápisem COOKIES, dvě mušle jednu od Krejdom a jednu od M., kaštan s nápisem I♥U, pak s mými a Bendovými iniciálami a trsátko, které jsem dostala od jednoho kluka z kurzu. Dříve jsem tento pytlíček nosívala při sobě v tašce, ale nyní bývá na poličce. Mám ráda takové drobnosti, dělají mi větší radost než nějaké drahé dárky.
Tohoto panáčka jste už dříve mohli vidět na mém starém blogu, protože je to vděčný model. Fotím ho moc ráda, protože mi přijde jednoduše roztomilý. V jednoduchostech je kouzlo. A co dělá radost vám? :-)


9 komentářů:

  1. Chtělo by to k němu lišku a růži ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Radost mi právě v tuhle chvíli dělají optimistické zelené hodiny, které jsou o hodinu pozadu. Vypadá to, že mám moře času.
    Skoro, jakoby panáček jásal radostí, stejně jako já, že ještě nemusí jít spát. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Takové drobnosti jsou těmi největšími poklady :)

    a mně v poslední době dělá radost snad jen zybtek vůně v jeho palestině... :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám radost z toho, když svítí sluníčko, když se moje fenka usmívá a když se hezky vyspím. Sluníčko a kvalitní spánek mě poslední dobou ale dost zanedbávají :D.

    OdpovědětVymazat
  5. Tiež mám pár takých talismanov, a od vtedy, čo mi jeden ukradli aj s mobilom (:D) ich mám schovaných, alebo vyvesených niekde v izbe :)

    OdpovědětVymazat
  6. Každý dárek, věnovaný od srdíčka, potěší. Mně potěší i upřímný úsměv.

    OdpovědětVymazat
  7. Pytlíček s talismany? Dobrý nápad :) Asi ho taky zavedu :D

    OdpovědětVymazat