14. února 2013

Zima

Podle kalendáře je tu už nějakou dobu zima. Vzpomínáte? Určitě to momentálně venku vypadá, jako by se vysypal pytel s peřím, deset tisíc pytlů s peřím. Před týdnem jsem se pekla cestou domů. Bylo sluníčko, modrá obloha a já si říkala, že se z toho stromy brzo zblázní, protože začnou mít dříve pupeny, a pak bude zase mrznout. Mám ráda zimu, pokud sněží, takže jsem spokojená i s tímto počasím. Ráda se procházím s vločkami ve vlasech. Nejraději bych něco takového vyfotila, ale můj fotoaparát odmítá na vločky ostřit.

Včera jsem chodila městem. Též sněžilo. Potřebovala jsem sehnat džíny, jelikož se mi povedlo u jedněch udělat díru mezi nohama, protože se prostě prošoupaly (Moje nohy jsou totiž věčně u sebe, to by jeden nečekal, co?). Džíny jsem sehnala, kromě toho jsem si domů donesla i bílé tílko a bílou podprsenku a černý klobouk (za 39 korun v sekáči! Na focení to stačí.), z čehož mám obrovskou radost. Kromě nákupu jsem musela i na preventivní prohlídku k dětské doktorce. Moc príma. Ptala se mě, jestli jsem ještě pořád levák. Ono jde, abych se přes rok naučila na jinou ruku? Pak prý že mám vysoký puls, jestli jsem z nich nervózní. Co si budeme povídat, byla jsem, protože doktory nemusím. Jsem ráda, že to mám za sebou. Pořád měřím 158 centimetrů, pořád... Třeba nejsem veliká vzrůstem. Třeba to mám na duši. :-)




11 komentářů:

  1. To mi povídej..Preventivní prohlídka, tu já nesnáším a taky se mě pokaždé ptají jestli jsem třeba ve škole nedostala pětku, protože mám taky vysoký puls..Moc se mi líbí ta první fotka..:)

    OdpovědětVymazat
  2. Fotky jsou moc pěkné...
    Nejvíc se mi líbí ta prvnía poslední ;)
    TO máš dobrý já budu mít možná 158 cm. ted' mám 153...Takež ještě pět centimetrů a je konec.. A to mě milá paní doktorka říkal že budu mít 170.... trošku se sekly..:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže místo obra ze mě bude škvrně..:D

      Vymazat
  3. Přenádherné fotky! Ale zimu nemám ráda. x\ Pořád na mě leží únava.

    OdpovědětVymazat
  4. Vločky jsem už chtěl taky fotit :) Na té mé černé mikině/bundě jdou krásně vidět :) Ale ještě nikdy jsem po ruce neměl foták :D

    Ale i ty pírka jsou pěkný :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty zaostřené kapky vypadají úžasně a líbí se mi i textura na druhém obrázku - vypadá to jako vytažené z nějakého archivu a naskenované :)
    *tváří se důležitě, protože je o jediný cenťák vyšší*

    OdpovědětVymazat
  6. Prohlídky taktéž nesnáším, ale zima, ta je super! :) Stejně tak tvoje fotky, první pírko je moc fajn!

    OdpovědětVymazat
  7. U mě si taky doktoři vždycky myslí, že jsem z nich nervózní a nikdo mi nechce věřit, že se prostě permanentně trochu klepu. Když mi kvůli tomu nešlo změřit EKG, byli na mě už fakt naštvaní :D

    Peříčka vypadají skvěle.

    OdpovědětVymazat
  8. Moje všechny kalhoty končí existenci vždycky právě tím, že se proušoupe to mezi nohama! Nesnáším to :D

    A ta prostřední fotka je neskutečně krásná!

    OdpovědětVymazat