4. března 2013

Bloudící

Představte si, že jste čtrnáctileté pískle, které má za úkol v deset večer něco odnést do sklepa. Na dveřích nalepená  už časem sedřená nálepka o varování, že se po celém sklepě nachází jed na krysy. Když se nachází jed na krysy, zjevně se tam nachází i ty krysy. Najdete dveře číslo třináct a začnete tam cpát předmět, který nemohl počkat do rána. Najednou vás něco nutí podívat se pod potrubí do rohu. Něco maličkého, buclatého se tam krčí. Jste, jak bych to jen řekla, potentovaní až za ušima, okamžitě se snažíte nacpat tam věc co nejrychleji. Jako na potvoru to nejde, jelikož již před vámi tam někdo rval hodně rozměrných předmětů. Nakonec se to povede, rychle profrčíte uličkou, zhasnete světlo, zavřete za sebou dveře a zamknete na dva západy. 
O pár dní později za denního světla tam jdete znova. Ona malá, buclatá věc se na vás dívá jedním očičkem, vlastně spíše prdelí. Drazí, pokud jste si mysleli, že je to jednooká krysa, tak jste na omylu. Je to žárovka. Normální osramka. To jste se vylekali, co? 

Plynou z toho dvě ponaučení: 
1. Nepohazujte žárovky jen tak ve sklepech paneláků, můžete vyděsit nevinné děti s čistým svědomím. 
2. Nechoďte do sklepa v deset hodin večer.


8 komentářů:

  1. To mi připomnělo, jak jsem v rodném městě co by kluk při opouštění sklepa v posledním úseku schodů co nejvíc zrychloval, abych s mrazením v zádech stačil uniknout případnému střelci, kterej by za mnou zpoza dolní podesty zamířil.
    (psal jsem to už jinde na podobné téma, platilo by to nejspíš i teď; potvora představivost může být všelijak bujná i ve věku pozdním)

    OdpovědětVymazat
  2. přidala jsem se mezi čtenářky..
    ráda bych tě pozvala ke mě na giveaway o krém lavera..
    onlygirlnn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsme měli ve sklepě odloženou žárovku, takovou velkou! Měla jsem chuť ji zcizit pro fotografické účely, ale bála jsem se, že by potom někomu mohla chybět. Tak už ji zcizil asi někdo jiný... :)

    OdpovědětVymazat
  4. Perfketní fotka, taky tvoje?! Já dřív měla ráda tmu a i teď někdy mám, ale jen v létě venku a nejlépe s někým. :D Jinak už se s ní taky moc nekamarádím. >.<

    OdpovědětVymazat
  5. Včera jsem dokoukal American Horror Story, takže jsem se při čtení bál, že po tobě skočil Thaddeus :D

    http://hotpopjunk.files.wordpress.com/2011/12/ahs4.png

    OdpovědětVymazat
  6. Hm, u nás ve sklepě se toho válí... Jediný, čím si můžu ale bejt stoprocentně jistá, je to, že tam není ani jediná krysa nebo myš. Proti čtyřem kočkám nemají šanci... XD

    OdpovědětVymazat