7. března 2013

Červená karkulka

Je měsíc knih a toho se musí využít, tudíž zatím ukážu jednu z pohádek. Červená karkulka, kdo by neznal? Zvláště studenti, kteří si prošli základní školou, musí znát, jelikož to byl jeden z chytáků. Jak se taková Karkulka píše, hm? Brouzdala jsem na wikipedii. Ano, není to nejspolehlivější zdroj, ale dozvěděla jsem se pár zajímavých věcí. Tušili jste, že Karkulka má symbolizovat nástrahy ženství? Zvláště okamžik, kdy dívky dostávají první menstruaci? Já ne. Už nikdy Karkulku nebudu vidět tak jako dříve. I když... To už dávno nevidím od té doby, co jsem četla Knihu ztracených věcí. Příběh o neřestné Karkulce, vlkovi a zrození vlkounů. Celá kniha není o tom, ale i tak vřele doporučuji. 

Les temný a v popředí moje spolužačka Terka, která má boží kabátek. Líbí se mi, jak si stoupla. Nic jsem jí nemusela říkat. Kdyby mohla, nechala by svůj obličej zmizet bez pomocí photoshopu. Byl to můj první pokus s podobnou fotografií, ale jsem na ni pyšná. Líbí se mi.  :-)


6 komentářů:

  1. Oh, krása! Přesně takový kabátek jsem sháněla, ale ne manším městě nic moc, tak mám nakoneč modro-černý a navíc bez kapuce. x( Ale miluju červenou, tak na příští rok si určitě chci takovýto sehnat!

    OdpovědětVymazat
  2. Tuhle jsi měla už na původním blogu, že jo? Už tehdy se mi vážně líbila... =) A ten kabátek spolužačce vyloženě závidím... =D

    OdpovědětVymazat
  3. Tay, tohle je směr kterym by ses měla ubírat, to je úžasný ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Nejraději jsem měla Honzíkovu cestu, tam si člověk velkých překvapení neužije a nikoho nenapadlo z ní udělat horor.
    Ta fotka se vážně povedla ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné. Profesionální. :)
    A co vůbec řikáš na to, jak teď tvojí oblíbenou pohádku předělali v "hollywoodu"?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neříkám nic, ať si všichni předělávají, co chtějí :-D

      Vymazat