19. března 2013

Kyvadlo bez jámy

Náš osud je v našich rukou. Každý je svého života tvůrce. Každý z nás může žít, jak chce. Dostáváme plno překážek, ale žádná není taková, aby se nedala zvládnout. Někdy je to chladně modré, tajemné a nedá se přesně určit, co se stane zítra, někdy jdeme jen po písčité duně, kde nám nehrozí nic převratného. Jdeme vzhůru a už přesně víme, kam ten den chceme dojít. Takových dní v našem životě je nespočet. 

Někdy se potřebujeme na něco zeptat. Nejlepší odpověď můžeme dostat od sebe sama. Různými způsoby a jedním z nich je kyvadlo. Žádná kouzla, jinak bych už dávno byla v Bradavicích a profesor Snape by byl propálen mými pohledy. Asi vám nedá odpovědi na test, asi by se učitelé velmi divili, kdybyste si uprostřed matematiky vytáhli kyvadlo a zkoušeli pomocí něj odhadnout x. Na toto spíše použijte vzorečky a nebo spolusedícího. 

Já jsem kyvadlo dostala k patnáctinám od mého přítele. Těšila jsem se, až budu mít možnost si něco s tím vyfotit. On to můj přítel tak nějak očekával, že to skončí na několika fotkách. Navíc jsem měla možnost fotit fotoaparátem mojí kamarádky Alči a to je pak jedna radost. :-)





8 komentářů:

  1. Moc se mi líbí. Zvlášť ta prostřední, ty její barvy bokeh... Přítel měl dobrý nápad. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Zrovna dneska jsem psala písemku na Poa a zmiňovala jsem The Pit and the Pendulum... tedy, Jámu a kyvadlo.
    Je úžasné, jak můžeme svůj osud/život změnit jediným drobným tahem, nikdy bych nevěřila, že nějaký drobný okamžik může způsobit tolik.
    A pro kyvadlo jsem ve svém ,,čarodějnickém" období měla velkou slabost ^○^

    OdpovědětVymazat
  3. Ta druhá má prostě úžasnou barvu... =)

    OdpovědětVymazat
  4. Také se mi líbí nejvíce ta druhá. Moc krásný nápad. x)

    OdpovědětVymazat
  5. Kdysi jsem také měla kyvadlo - jen takové malinké kovové ve tvaru jehlanu. Bylo u jednoho dětského časopisu, který jsem si tenkrát kupovala. :)

    Ale tohle je rozhodně mnohem hezčí - a i fotky jsou moc povedené :) Líbí se mi obě, jak hnědá tak modrá varianta :) Myslím, že obě mají něco do sebe...

    OdpovědětVymazat
  6. Jen najít ten správný směr jakým kyvadlo rozhoupat, to je ason pro mě vždycky problém.

    Jinak fotky jsou parádní :) Hlavně ta druhá je krásně magická :)

    OdpovědětVymazat
  7. je skutocne krasne. hoci kyvadlo by som si radsej vyberala sama :p

    OdpovědětVymazat