27. března 2013

Voláme sluníčko

Řeknu to zcela jednoduše. Na zasněžená auta píši: Jaro, prosím, přijď. A fakt si to přeji, protože mám nedostatek sluníčka a poznává to nejen moje tělo, ale i duše. Voláme sluníčko: Haló, Haló...



12 komentářů:

  1. Taky se nemůžu dočkat jara... I Here comes the sun od Beatles mi teď zní jako výsměch :D.
    A tvoje fotka mi trochu připomíná plástev medu :) :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně tak. Už potřebuju to sluneční světlo na tváři. ^^

    OdpovědětVymazat
  3. Měla jsem vážně radost, když před týdnem pařilo sluníčko a už vážně začínalo bejt teplo... A pak se to zase muselo zkazit. Proti zimě nic extra nemám, ale tohle už mě vážně nebaví...

    OdpovědětVymazat
  4. Koukám, že na blogspot utíká čím dál tím víc lidi..
    Nejlepší je si sednout před obraz s letní tematikou a dát si nějakej pořádnej matroš :D

    OdpovědětVymazat
  5. Mně ten sníh už leze krkem, opravdu mi to slunce už chybí a také mě už nebaví pořád nosit kabát a zahalovat se do šály...:-/

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný blog!

    Právě na mém blogu probíhá giveaway o balíček kosmetiky a překvapení! Budu ráda, když se zapojíš:)

    OdpovědětVymazat
  7. To s těmi auty se mi líbí, možná se nechám inspirovat :)
    Záhlaví mi připomnělo písničku od Paramore - Brick By Boring Brick. Něco podobného mají v textu... ^○^

    OdpovědětVymazat
  8. Sice mám zimu ráda, ale už taky potřebuju sluníčko ;)
    Z mnoha důvodů si ho přeji ;) pěkná fotka a pěkný nový vzhled ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Souhlasím s tebou. Taky sluníčko každým dnem vyhlížím a pokaždé se dočkám jen mrazu nebo sněhu. Přesně jak píšeš - poznává to jak tělo, tak i duše, která začíná být posmutnělá tím, že tu s námi sluníčko není.
    A citát v záhlaví je moc hezký, stejně jako ta hřejivá sluníčková fotka. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ano, prosím. Sluníčko!
    A nápad se vzkazy na zasněžených autech se mi líbí. :3

    OdpovědětVymazat
  11. Škoda že takový vzkaz na autě nemáš zdokumentovaný :) Byl by to tehdá hit na facebooku :D

    OdpovědětVymazat