12. dubna 2013

Bez

Bez špatné nálady. Cítím se neuvěřitelně krásně. Je už konečně jaro! Občas prší, ale jít v dešti a cítit ten déšť na své kůži a čichovými buňkami v nosní dutině, to je něco neuvěřitelného. Konečně mohu nosit své nové boty a nevidím patou svoji ponožku. Konečně mi netrvá deset minut, než se navleču do kabátu a omotám se šálou. Hlavně už je vše hned veselejší a já mám hlavu plnou nápadů. Hodlám se taky někdy vydat za tátou, tedy na chalupu. Dříve tam bývala spousta super věcí a některé bych si chtěla  dovézt do svého města. Trochu jsem to tu zanedbávala, jelikož jsem měla co dělat, abych se naučila na všechny testy, nebo tomu se ani nedá říkat učení. Převážnou většinu času jsem strávila čtením a spaním, ale pššt. Hecla jsem se, že při svém týdenním zápřahu přečtu 670 stránek. :-D
Fotografie je staršího data, ale to vůbec nevadí. Přihlásila jsem se do této soutěže, i když je mi tak trochu jasné, že jsou tam daleko zajímavější fotografie. Proto vás žádám, abyste dali hlad tomu, co se vám líbí. U mě je jasný favorit holubice míru. :-)



4 komentáře:

  1. Také mám hned kvůli tomu jaru a teplu lepší náladu! x) Funguje to úžasně.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky už jsem neskutečně ráda za to, že je tu jaro. Ještě chvíli toho divnýho počasí a asi by mi přeskočilo. Teď už jsem skoro spokojená. Až pokvetou pampelišky, budu v sedmým nebi... =)

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se pořádně ještě to jaro nechytlo, možná je to tím, že jsem sice včera byla venku celé odpoledne, ale bylo zataženo. Teď akorát chvíli pršelo, ale těším se, až to obeschne a já vyběhnu na louky fotit okolní krásu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hmmmm, těším se až bude na zahradě uzrálé ovoce a já si budu moct trhat. A bylinky na čaj! :) A taky jsem měla škodolibý pocit, když jsem schovávala zimní bundu a šály a čepice ^^ Doufám, že teď už nám to teplé počasí konečně vydrží.

    OdpovědětVymazat