16. dubna 2013

Lisbeth, probuď se!

Tak trochu jsem poslední měsíc četla Milénium, kdyby to někoho netrklo. Tak trochu jsem si všechny tři knížky zamilovala. Opravdu doporučuji. No... Jeden takový nevinný výcvak, při zcela jiném focení. Asi mi nebudete věřit, ale vlastně první jarní série fotek je toto. 


Tři sta šedesát jedna nocí
připoutaná na lůžku.
Pár právních přehmatů.
Už mi ani srdce nekrvácí,
mám nasazenou masku.

Kulka v kyčli, lopatce, mozku
chtěli mě zabít
a málem ze mě udělali trosku.
Chci se pomstít.

Pořád mám dech,
hrabu se zase k vám.
Mé  zmrtvýchvstání,
hrůzu nahání.

Musím přežít...


3 komentáře:

  1. Další knížky, které mají své místo v seznamu ,,po maturitě" :) Hrozně mě ten příběh láká a chci si to přečíst dříve než se podívám na filmy...
    A fotka vypadá děsivě... myšleno tou atmosférou, úplně mě zamrazilo v zádech, když jsem ji viděla.

    OdpovědětVymazat
  2. četla jsem, viděla jsem filmy- mimochodem, doporučuju, jsou stejně úžasné jako knihy, což je skoro zázrak :)
    básnička nádherná, foto taky :)
    a hele, už z nadpisu mi bylo jasno, o co půjde ;)

    OdpovědětVymazat
  3. To vypadá zajímavě, věru! Tež bych měla konečně dočist tu knihu, co mám, bo na mě čeká dalších 58798. O_O

    OdpovědětVymazat