8. dubna 2013

Potěšení Hexakosioihexekontahexafobikovo



Ve skříni třináct párů bot,
na polici šest půllitrů.
Po tváři stéká mi pot
a duše se tísní.
Stránky knih se mi smějí,
zvláště šest set šedesátá šestá,
jediná satanova nevěsta.

Bojím se čísel,
tajím dech,
vidím je všude
i na zdech.

Jsem učitel matematiky
a tohle je moje zpověď.
Jak z mých žáků mívám tiky
a mlátím hlavou o zeď.

6 komentářů:

  1. Sobota 13. je lepší než pátek, ne? Ale krásně jsi to zveršovala.

    OdpovědětVymazat
  2. Ta fotka je boží. Ten kolíček s beruškou bych chtěla, i když ani nevím, na co by mi byl... =D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ňa napadá, hippopotomonstrosesquippedaliofobik by z tvého nadpisu jásal nadšením O_O

    OdpovědětVymazat
  4. Učitelé matematiky jsou záludní (jednu takovou osobu mám přeci doma, takže to můžu dokázat :D)
    A mnohem horší je, když číslice v příkladech postupem času vystřídají písmenka, tajemné značky a divná slova... :D To pak už člověk mlátí hlavou o zeď tuplem :D

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná fotka. Takový pěkný kolíčky máme, ale s motýlkama, s beruškou asi né :DD

    OdpovědětVymazat
  6. To mega dlouhý slovo na H se mi ani v duchu nechtělo číst :D

    Učitelé matematiky musejí mít asi to nejvíce deprimující zaměstnání. Jediné co mohou očekávat je nevděk, i když odvedou práci správně :)

    OdpovědětVymazat