21. dubna 2013

Tak blízko, ale přitom...




11 komentářů:

  1. Je úplně nádherná. Tajemná, romantická a citlivá. Hned bych s tebou šla fotit někde v exteliéru :)

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, kde ty pořád bereš ty úžasně kreativní a hlavně originální nápady? To je perfektní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle je jen náhodný výcvak... Dostala jsem od mámy záclony, které už nepoužívá. pořád jsem nevěděla co s nimi. Tak nějak jsem se dala od jedné police k oknu, fotila spoustu kravin, pak na to koukala v pc, došla kamarádka a řekla, že tato fotka je úplně bombastická. Původně jsem ji ani nechtěla zveřejňovat nikde... :-)

      Vymazat
  3. Tahle fotka je opravdu bombastická! :) Skvělý nápad.. prostě úžasné. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já tak hypnotizuju ty růže, v domění, že je to kuchyňská záclona, a pak mi dojde, že je tam jakási ženština!
    Ne, ale je to pěkná fotka. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tahle fotografie vystihuje romantismus, žádné sladké a polopatické výjevy, tajemno, rozechvělo, mystično a romantično...
    Skvělý!

    OdpovědětVymazat
  6. Tohle je zatraceně dobrá fotka...

    OdpovědětVymazat