28. dubna 2013

Z pohledu housenky

Užívám si jara, jak jen to jde. Sice mám menší problém, protože sehnat letní boty v 35 je pro mě nadlidský úkol stejně jako sehnat šaty, které by mi padly. Méně čtu, což jde znatelně poznat. Mám půjčené tři knihy a ani jednu jsem zatím nedočetla. Venku se snažím zdržovat co nejdéle. Když se procházím, tak mám takové zvláštní pocity. Pocity stejné jako z okamžiků, které jsem už prožila. Například bílá lavička, já a můj přítel. Už tak stará kombinace, ale vždy ve mně navodí pocity klidu a míru. Všichni jsou ze sluníčka unavení. Já to mám naopak. Úplně mě to nabíjí energií. Pokud zrovna nejsou dny, co holce umí znepříjemnit život. Těch je naštěstí jen pár. :-)
Tuto fotografii jsem fotila minulý týden, když jsem byla na procházce s Alčou. Půjčila mi svůj fotoaparát. Dokážete si představit, že byste byli housenkami? Já ne. Už tak mi svět přijde hrozně veliký. Jednou bych chtěla na pár dní zalézt do hobití nory a tam poslouchat vyprávění Bilba. Taky bych se chtěla jen tak natáhnout do trávy a poslouchat zvuky přírody a u toho být vískána ve vlasech. Mám slíbeno, že spolu někdy budeme pozorovat hvězdy. Stejně jako jednou zaklonění ze střešního okna. Já jsem tak trochu romantická. Jen tak mimochodem, klidně bych si k tomu pozorování pustila Iron Maiden, protože by to přehlušilo cvrkání cvrčků. Cvrčci mě děsí. Opravdu...


5 komentářů:

  1. Taychi, ty mě nikdy nepřestaneš udivovat. Jednu dobu jsem tě nesnášela, ale to bylo proto, že jsem ti záviděla. Záviděla jsem ti, jak jsi na svůj věk vyspělá, jak děláš úžasné snímky a jak optimisticky hledíš na svět. Ale taky jsem si pár věcí ujasnila, udělala jsem si ve svém životě pořádek a začala se na svět dívat jinak.
    Zbožňuji tvé fotky, zbožňuji tvé myšlení, tvůj přístup k životu. Znám tě jen z blogu, ale i tak jsme přesvědčená, že musíš být úžasný člověk :).
    A čirou náhodou... Nebyl tvůj přítel ve čtvrtek v Praze na olympiádě z francouzštiny? Mám pocit, že ten kluk, co tam soutěžil se mnou v kategorii, byl on. Ale mohu se mýlit. Ale každopádně byl z Brna, což mi přišlo už krajně podezřelé :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Závist není špatná věc, pokud člověka donutí na sobě zapracovat, pokud však člověk druhému ničí to, co závidí, tak je závist špatná... Jsem ráda, že jsi byla první případ :-)

      Jinak ano, můj přítel byl na olympiádě z francouzštiny v Praze. Vidíš, jak je ten svět malý?:-) Určitě se jednou potkáme osobně ;)

      Vymazat
    2. Jinak ráda bych si s tebou třeba psala, třeba přes skype nebo icq :-)

      Vymazat
  2. Tvým pohledem bych chtěla vidět svět :) Bilbovo povídání v noře bych taky uvítala, i když když nad tím tak přemýšlím, příběhy obyčejných lidí z našeho okolí mohou být mnohdy poutavější, než bychom čekaly :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tay, ta fotka je přímo dechberoucí!

    OdpovědětVymazat