25. května 2013

Důvěřuj mi, jsem mág

Dlouho jsem měla v hlavě pár nápadů. Původní nápad na focení s touto slečnou ztroskotal na tom, že nemám bílé šaty, které by se daly použít jako svatební. Naštěstí kamarádka uklízela v kumbálu a našla překrásný plášť s kapucí, který její sestra měla na svatbu. Sice byl trochu zašpiněný, ale to vůbec nevadí, jelikož to na fotografiích není vidět. K tomu všemu je vybavena všelijakými drobnůstkami, bez kterých by to byla  nuda. Za toto jí patří dík a přání k inspiraci. 

Fotit se šlo jeden nedělní den, kdy po celý den pršelo, ale to nás neodradilo. Sešly jsme se s Lyrou a Alčou, a pak se vyrazilo směr Špilberk-park. Lyra je nádherná bytost, která má v sobě neuvěřitelné kouzlo. Jsem neskutečně ráda, že byla ochotna stát se něčím, čím není, abych to mohla zachytit na fotografiích. Příkazy jako "Tvař se odvážně, tam vzadu je nějaké monstrum a chce tě zabít", "musíš se tvářit jako šílený mág" a "To jsi nikdy nehledala příšeru v lese?" zvládla bravurně. Selhávala jsem já, jelikož těžko rozeznávám levou a pravou stranu, tudíž se musela spokojit jen s mým gestikulováním rukama a neustálým "ruka, kde máš náramky...". I pomocnice byla super, jelikož bez ní by toto ani nevzniklo. Můj Olympus FE-47 by něco takového nezvládl, takže mi Alča půjčila svůj Canon EOS 500D. Jestli si poslední dobou všímáte, tak pod fotografiemi mám často napsáno, čím fotím, jelikož si půjčuji nejen Canon, ale i Nikon :-D. 

A teď už samozřejmě k fotografiím. Ke každé z nich mám nějakou myšlenku, ale jen pár je vyjádřitelných slovy. Zbývající třeba objevíte sami, až se na ně budete dívat. :-)





Kdo zůstává na jednom místě, nemůže nic nalézt. Úspěchy ani neúspěchy k němu nedojdou.


Ještě pořád jsme součást přírody a měli bychom na to myslet.





I mágové dělají chyby, ale neznamená to, že to vzdají. Samozřejmě za předpokladu, že svoje chyby přežijí, ale stejně by to mělo být i s lidmi. Pokud jste sebevrah, tak jste výjimka.

7 komentářů:

  1. Modelka je skutečně éterická a fotky krásné!
    Má to své kouzlo :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Nejvíce mě na fotkách udivují ty vlasy. Tak krásně dlouhé..:) Poslední fotka se mi líbí nejvíce :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotografie, veľmi podarené. Ste rozhodne dobrý tým a je to vidieť...krásna modelka a šikovná fotografka :)

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasné fotografie, nejvíce se mi líbí první dvě a ta s vytvořeným lektvarem, i když u ní mě nejdřív hrozně otravoval ten výraz, ale pak jsem v tom našla ten příběh:)
    Máš moc krásné fotky a strašně jsi se posunula dál!

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Teda ten pláštík je nárherný. x)

    OdpovědětVymazat
  6. Ta poslední je pohádková,kouzelná kolekce!

    OdpovědětVymazat