1. května 2013

Vše rozkvetlo

Nikdy jsem nějak nebyla na takové ty svátky zamilovaných, ale poslední dva roky jsem si je tak nějak oblíbila. Zvláště Máj, protože s mým přítelem se naskytne vždy příležitost, jak si to užít. Poprvé přemýšlel o tom, že bychom si přivstali, aby za mnou ráno dojel a ještě než by šel do školy, mi dal pusu pod rozkvetlým stromem. Měl horký tip od kamarádky na strom v naší čtvrti, tak to považoval za super nápad. Stejně jsme se viděli až po škole a ten strom už byl opadaný, takže jsme hledali jiný a našli.


Letos jsme zvolili poněkud jinou taktiku. Měla jsem možnost být u něj, takže kromě večeru stráveného čtením přiznání, hraním na pc a zpívání našich oblíbených písní, jsme byli venčit psa. Jejich ulice je osázená stromy, které kvetou, takže mi slíbil, že mě pod každým políbí. Mohlo jich být šedesát čtyři. Dnes pak ještě pod jedním a tím jsme to tento rok úspěšně splnili.
Největším zážitkem dneška však bylo tvoření oběda. Ten oběd se dal normálně jíst, my jsme to zvládli! Něco mi říká, že mám štěstí, jelikož samotné mi to v kuchyni moc nejde, ale vypadá to, že se skvěle doplňujeme. Navíc když pak vidím, že je jeho máma taková rozzářená a má z nás taky radost, tak je to super pocit. :-)

Dnes jsem jela tramvají a na konečné se na mě usmál jeden mladý muž. Moc sympatické oči měl. Usmála jsem se taky. Pak mi moje máma pošeptala, že má neuvěřitelně veliký nohy. Bylo mi to jedno, nevšimla jsem si toho. Nevím, proč má většina tendenci upozorňovat na něčí nedostatky, odchylky od ostatních. 


10 komentářů:

  1. Třeba to nemyslela jako nedostatek. Víš, co se říká u chlapů s velkýma nohama :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že mají problém s koupí bot? :-D

      Vymazat
  2. Jaro miluju. ^^ I když tento rok to přeskočilo už do takového skoro léta a jara jsme si moc neužili. Ale všechno lepší než ta zamračená zima. I lidi jsou milejší, když svítí sluníčko.

    OdpovědětVymazat
  3. Já se včera víceméně proflákala u počítače. Pod třešní mě nějak nemá kdo líbat. A to nám krásně kvete přímo na zahradě. No nic... Mimochodem, ta fotka je úžasná... =)

    OdpovědětVymazat
  4. 64 stromů, to je jako políček na šachovnici! Jestlipak znáš příběh, jak si vynálezce šachů přál za odměnu zrnka obilí(rýže?) a to tak, že na 1. políčko zrnko, na druhé dvě, na třetí čtyři.. atd.- vždy dvojnásobek předcházejícího. Tak mě k tomu napadlo, že ty májové polibky jsi mohla zkusit od milého pod stromama stejným způsobem..
    Ale když on, jestli se nemýlím, chodívá na matematické olympiády, že?! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že na matematickou nechodí, je spíše přes jazyky. :-)

      Vymazat
    2. S olympiádou jsem to tedy popletl, myslel jsem, že jsem tu o ní četl. Ovšem i s tou jazykovou by potřebný počet geometricky se zvětšujících májových "úkonů" pod stromama zjistil a bylo by zajímavé, pod kolikátý strom v pořadí byste se až dostali. :-)

      Vymazat
  5. Celý tvůj článek je takový pozitivní a to se mi líbí. Těší mne, když jsou lidé šťastni. Velké nohy je naopak u mužů přednost a tvoje maminka se asi v tom vyzná. :D
    No já byl na Petříně a tam je těch kvetoucích stromů ještě víc. To by sis užila. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oh, ona má snad všechny články takové pozitivní a i když ne, tak se v nich najde vždycky něco, co udělá radost. x)

      Vymazat
  6. Vidím, že jste si ten začátek měsíce lásky krásně užili a to je fajn. Já osobně mám jaro moc ráda. Všechno je v květu - to je nádhera. Letos by jen mohl být více sluníčka, že?

    OdpovědětVymazat