4. července 2013

Vrána

Kdybych měla jmenovat jeden ze svých oblíbených filmů v případě, že se mě na to vůbec kdy někdo zeptá, tak odpovím Vrána. Nečetla jsem komiks, ale film mě uchvátil hned, jakmile jsem ho viděla. Líbila se mi i myšlenka. Kromě té, že herec v hlavní roli umřel, to jsem obrečela ještě několikrát, když jsem si to uvědomila. 

V pondělí jsem se domluvila s Krejdom na focení. Nejdříve jsme fotily jen přírodu, a pak šly k nám do sklepa. Dělníci, co u nás předělávají výtah, museli z nás být celý nesví. Nejdříve jsem nás zavřela do sklepa, pak jsem ji donutila si sundat triko, namalovala jsem jí temperami na záda křídla, a pak ji posadila do rohu zaprášeného sklepa, kde byl i pavouk, ale ona svůj strach přemohla. Ačkoliv jsem měla ruce celé od barvy, dovolila mi si půjčit jejího Karla (Canon EOS 500D). Šlo to skvěle. Jsem z fotek nesmírně nadšená, jelikož jsem o tom snila už nějaký ten pátek. Původně jsem to měla fotit s nějakým malým blonďatým klučinou. Prvotní název pro tuto sérii totiž měl být Kuře melancholik, podle knihy a filmu, z čehož ani jedno jsem nečetla/neviděla. Kluci se na focení shání děsně blbě. Zjistila jsem, že se k tomuto právě ten název nehodí. Musela jsem použít něco jiného a hned mě trkla Vrána. K tomu něco typického z filmu. Právě začáteční slova jedné z postav, zdroj citáty na wikipedii. 

„Kdysi lidé věřili, že když někdo umře, jejich duše odnese vrána do země mrtvých. Ovšem někdy, když se přihodí něco velmi zlého a odchod provází nesmírný smutek, tak duše nenajde pokoje. A tak někdy, jenom někdy, ta vrána duši zavede zpátky, aby mohla vše špatné napravit...“



10 komentářů:

  1. Vránu taky miluju, je to krásný film! A ty fotky se také moc povedly.

    OdpovědětVymazat
  2. Vránu jsem sice neviděla, ale fotky jsou skvělý.

    OdpovědětVymazat
  3. Tahle série se opravdu moc povedla :3

    OdpovědětVymazat
  4. Poznámka mimo téma..
    Na monitoru krásně barevně sladěno, ale povídání se ve stínových plochách hůř čte, musí se místama posunovat na světlejší plochu. Ne že by to vadilo, ale stejně..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bezva, krásně čitelné! Díky! :-)

      Vymazat
  5. Film jsem neviděla, ale ty fotky mají takovou zvláštní atmosféru. Zvláštní tím dobrým způsobem, moc pěkné:)

    OdpovědětVymazat
  6. Prostě hauuuuuuuu. Sedím a hledím na to už pěkně dlouho. Ne, nehledím, já zírám. To je prostě skvělé. Fotky mají atmosféru, duši. Ty barvy tomu dodávají ještě větší důraz. A asi by se mi líbilo, kdyby po mně někdo maloval temperami ^^ Ale asi bych se celou dobu hrozně smála :D
    A jen tak mimochodem, proč je havran jako psací stůl? ^^

    OdpovědětVymazat
  7. Ty fotky jsou skvělé! Snad jedny z nejlepších, co jsem od tebe viděla! A při tom jsem si vzpomněla na společné sledování Vrány a incident s pavoukem. :D

    OdpovědětVymazat
  8. Vrána je prostě TEN film :)

    A fotka má nápad a skvělý provedení. Sice nejsem profi fotograf, ale vážně se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat