25. července 2013

Z rozepsaných

Občas má člověk plno nápadů, myšlenek, co by chtěl vyjádřit, ale nějakým záhadným způsobem, ať to píše jakkoliv, nedokáže kliknout na Publikovat. Myslela jsem si, že toho bude víc, ale nějak jsem objevila jen tyto dva články. Ani u jednoho jsem nikdy nedokončila myšlenku, přešly mi napsané divně nebo nebyly tak kulervoucí, jak jsem chtěla. Proto je dám takto dohromady. Můžete si z toho vzít, co potřebujete. :-)

27. prosince 2012
O Kráse
Zamyšlení většinou přichází ve chvíli, kdy potřebuji spát. Stejně jako včera v noci, když jsem šla spát o půl jedné a měla jsem vstávat v devět. Než jsem šla spát, četla jsem si články a jeden z nich mě dost chytil. Psala jsem si o tom i s Bels.  Článek byl na blogu jedné slečny, která mi přijde dost zakomplexovaná. Nesnáší svoje vlasy, svůj nos, svoje nohy, svoji postavu a vlastně nesnáší ani sebe sama jako člověka. Jo, a taky nesnáší celej svět. Zmiňuje se, že by s nosem chtěla jít na plastiku a na to mě napadá snad jedna věc: „Na plastiku umí jít každý, ale mít rád sám sebe, jaký je, to umí málokdo.“ Z nějakého důvodu jsme takoví, jací jsme. Někdo má jednu nohu kratší, někdo větší rty, hodně znamínek, strie, modrý oči, hnědou kůži. Tělo si zvyklo, dejme tomu za těch sedmnáct let. Jen vy sami jste si nezvykli, vlastně zvykli, ale nějakým způsobem na vás třeba jednou za měsíc přijde krize jsem ta nejhnusnější potvora na světě. Já to znám, taky ten problém mám. Nehodlám hádat, čím je to způsobeno. Nakonec to hodně lidí dělá kvůli tomu, že jim několik ostatních řekne, že jsou takoví a makoví. Jenže jsou tu ti, co hledají každý jebák, jen aby se cítili dobře, že někoho mohou urážet, ale pak je tu mnohem více lidí, kteří vás chtějí mít rádi i s vašimi vadami. Nevidí jen tu vadu, vnímají vás jako celek. Jenže těžko se k vám někdo takový dostane, když odmítáte lidskou společnost. 

Mnohem více si lidé oblíbí někoho, kdo je zdravě sebevědomý, kdo se za sebe nestydí, umí se nosit, než nějakou cácorku v koutě, co na facebooku furt bulí, jak je sama. Věřte mi, mluvím z vlastní duše. Dříve jsem si o sobě myslela, že jsem škaredá, že jsem spíše jako chlap. A nyní o sobě klidně můžu tvrdit, že se považuju za krásnou. Každý je krásný, ale musí se mít rád sám (protože koho člověk nejvíce miluje?), a pak se dostaví to, že se najdou i ostatní, pro které budete krásnými. Na 100 % ověřeno. Mám tunu mindráků. Zády jako paragraf začínaje a blbě rostoucím nehtem na noze konče. Ono s některými věcmi jde něco dělat, pomalu. Třeba pár kilo dolů, nebo zdravotní vady. Já třeba od začátku nového roku budu chodit na rehabilitaci a je tu velká šance, že se to trochu zlepší. (Pozn: Opravdu se to pomalu lepší!)

10. dubna 2013
„Řekl jsem jí, že má mezi nohama Wookieho - Nedala mi.“ Poslední dva týdny žiji jednou moc fajn věcí. Star Wars. To je tak, když vám o tom básní váš přítel a vy se na to už dlouho chcete podívat. Nakonec vám půjčí všech šest dílů a můžete se koukat a obdivovat chlapce plážového typu, Anakina. Už tak trochu chápu, co na tom B. vidí. Upřímně řečeno je to to nejlepší, co jsem za posledních několik měsíců viděla. Včera jsme byli spolu a tak nějak jsme se bavili. Vylezlo z toho hodně hlášek jako například: „Ježíši, okamžitě slez dolů!“ „Ale oni mě přibili.“ „Hovada!“ a pak právě již zmiňovaný Wookie. Umírala jsem smíchy stejně jako při pomyšlení, že budeme mít svatbu a bude nám tam hrát klasické tů tů tů tůtutů, on bude mít hábit rytíře Jedi, ona šaty princezny Lei. Z těch šatů Lei sešlo, protože jsem oznámila, že by mi v tom byla zima. Opravdu by byla...



5 komentářů:

  1. O těch komplexech mi ani nemluv. Já to znám moc dobře, na základce mě půlka třídy šikanovala kvůli tomu, že jsem tlustá a mám brejle, a občas mě to prostě popadne a pak je se mnou k nevydržení. Ale co už.

    Jo a Star Wars jsou dokonalý a mám moc ráda Chewbaccu <3 Chtěla jsem si koupit kostým na FF, ale on stojí 14 tisíc, tak z toho asi nebude nic :D

    OdpovědětVymazat
  2. Naprostá pravda. člověk se má mít rád, a vše mu jde pak líp, nejenom s ostatními, ale celkově, víc si věří, dokáže si věci užít.. je víc šťastný :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tvá úvaha o kráse je skvělá, taky jsem chtěla něco podobného napsat, hlavně když je teď všude řeč o anorexii. Mít rád sám sebe - zní to tak lehce a přitom s tím válčím celý život. Ale zlepšuje se to. Někdy má člověk pocit, že je fakt největší příšera na světě, ale druhý den se podívá do zrcadla a musí uznat, že to přehání, že mu to vlastně sluší. Je to někdy šílený :D
    P.S. Že mě pozveš na tu svatbu! To bych chtěla zažít xD

    OdpovědětVymazat
  4. Myslím, že vím přesně koho myslíš. Muhehehe :D A s těmi komplexy máš úplnou pravdu. Ale kéžby to bylo tak jednoduché, jednoho rána se vzbudit a rozhodnout se, že mi už nevadí ta a ta část těla. Trvá to delší dobu... a to asi většinu lidí odrazuje. Byla by rozhodně chyba, aby tvé myšlenky zůstaly zaseknuté v editoru a zůstaly nezveřejněny :3
    Mmm, taky bych tu svatbu chtěla vidět :D Doufám, že tam máte plno dobrého jídla :D

    OdpovědětVymazat
  5. Náhodou už jsem slyšela o svatbě, kde měla slečna/ paní svatební šaty princezny Lei =D

    OdpovědětVymazat