28. srpna 2013

„Bzz?“ „Bzum bzum.“ „Emz... bzzz?“ „...“ „!!!“

A pokračujeme další sérií fotek. Hmyz. Ten já fotím ráda, protože to je tak jediné, co se mi v přírodě podaří najít, když se zastavím a čekám. Pokud jsem na otevřeném prostranství, tak mi hmyz nevadí. Ani včely, ani vosy. Zkuste mě však zavřít do jedné místnosti s vosou a slibuji vám, že budu bouchat na dveře a prosit, abyste mě pustili. Nemám ráda vosy, komáry, můry, kobylky. Jenže u nás doma je nemá rád nikdo. Dobře teda máma je k smrti nesnáší, takže když máme něco v bytě, je mojí povinností se toho zbavit. Pokud mi to nemá jak ublížit, jde to. Přeci jen podzimní nálet Ignáců tu bude co nevidět. Abyste pochopili, Ignác je označení pro hnědé placaté veliké brouky, kteří s oblibou létají do bytů, pár hodin někde neslyšně sedí, a pak začnou skákat volným pádem ze žaluzií během Ordinace v růžové zahradě. Chápu je, sama se na to nevydržím dívat více jak deset minut, protože už předem vím, co se stane. 


Ale jestli je hmyz, který mám ráda, tak jsou to čmeláci. Je to způsobeno mým příjmením a přezdívkou ve škole. Čmelda přece nemůže nemít ráda čmeláky. A motýli jsou také fajn. Hlavně jsou krásní. Jen bych do nich nikdy neřekla, jak veliký mohou mít sosák. A jaký hmyz (ne)máte rádi vy?








5 komentářů:

  1. Já obecně hmyz nemám ráda, občas z toho i šílím a jak jsem nedávno zjistila, pokud je to větší než moje dlaň, mám snad i fobii. Ze skoro 15ticentimetrové kobylky mi bylo zle, bušilo mi srdce, bylo mi do breku. Fujky. >.< Ale motýlky snesu.

    OdpovědětVymazat
  2. Mně některé fotky připadají trochu rozmázlé, ale fotografování není můj obor, takže o tom nemohu kvákat. :D Když se snažím vyfotit motýla, tak mi ta fotka zásadně nevyjde.

    OdpovědětVymazat
  3. poslední fotka nemá chybu! :D .. nemám ráda blubly, takový ty otravný velký moucho-komáry, brr

    OdpovědětVymazat
  4. Čmeláci jsou zákeřní, koušou, au :D
    Líbí se mi ten bělásek, mám ráda motýly všeobecně, ale pro bělásky jsem měla vždycky slabost. Štěstí, že jich bývá všude plno :3

    OdpovědětVymazat
  5. Třetí a poslední fotky jsou kouzelné.

    OdpovědětVymazat