14. srpna 2013

Pejsek a kočička

Ňach, tak jsem to tu poněkud zanedbala. Přes týden se mi chtělo napsat článek, ale pořád mi to nějak nešlo, a pak jsem byla odvezena mimo město, daleko daleko na západ od Kyjova, kde jsem si užila tři dny krásné přírody a čtení. Bude to zní poněkud divně, ale většinu času jsem opravdu četla, protože dospělí pořád něco řešili nebo se bavili, ale já jejich humoru nepřišla na chuť. Měla jsem aspoň šanci udělat si několik fotografií, i když jde převážně o momentky. Jeden z maminčiných plánů byl i Kyjov, o čem jsem dost pochybovala. Oblečení jsem tam nikde nesehnala, ale k svátku jsem si mohla vybrat, co chci. Narazila jsem na knihu Medvídek Pú („Mami, můžu tuto knihu?“ „A nechceš raději něco pro větší?*ukazuje na Kámasútru*  Třeba tuto?“ „Ne, Medvídek Pú mi bohatě stačí.“). Je moc pěkně ilustrovaná a těším se, až ji budu číst. Také mám dvd s  filmem Cesta zhýčkaného dítěte, v hlavní roli můj oblíbenec Belmondo. Takže nakonec jsem spokojená. :3

Při procházení Vaňkovky jsem našla pouzdro na motivy Harryho Pottera v barvách Nebelvíru.  Mít u sebe 179 korun, hned si ho koupím. Moje pouzdro ze třetí třídy už je poněkud roztrhané. Jo a taky mám novou mp3, úplně tu stejnou, co mi ukradli, takže nyní se snažím narvat si ji hudbou. Liduška mi posílala hudbu z filmů, protože ona toho má hodně, a mezi akčními filmy byla i moje oblíbená Zlatovláska. Jenže nemůžu tam mít jen filmovou hudbu, i když se pak budu cítit drsně, až půjdu po ulici. Máte něco na doporučení? Něco, co se vám hodně líbí? Klidně mi dejte odkaz do komentářů :-).

A nyní se pokocháme zvířectvem. Kočička Delly, která se doma moc neukazuje, a pejsek Roneček, který by nejraději pořád jen aportoval a nebo se mazlil. Další fotky v následujících článcích. Mějte se sluníčkově! :-)





7 komentářů:

  1. Pak mi to pouzdro vyfoť, jestli ho budeš mít :D hrozně by mě zajímalo :))
    S hudbou já ti nepomůžu, taky teď celkem dost ujíždím na soundtraccích, ale spíš na něco koukám, nebo čtu, než poslouchám hudbu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotky nádherných zvířátek. ^^
    Jinak mě nedávno přítel pustil v autě toto. http://www.youtube.com/watch?v=S3R0RHNHaU4 Nelíbí se mi od té skupiny uplně všechny písničky, ale většina je fajn, taková uklidňující. Chvilkama mi to připomíná Sigur Ros (které mám taky moc ráda, pokud je neznáš, poslechni si i je).

    OdpovědětVymazat
  3. Blbi spolužáci. Já mám tež kulaté pouzdro eště ze základky a neměnila bych, aj dyž mi z jedne strany trochu plesnivi (noaco, kurde). Vem ho a majzni je s nim.

    Škoda, že už ti nemám co doporučit, bo jakusi hudbu sem ti už posilala a vic už pravděpodobně nemam :D

    OdpovědětVymazat
  4. Boží fotky :3
    Jinak, jednu písničku ti doporučim, i když je vlastně taky z filmu, ale tak co :D Je strašně chytlavá, já sama už pár dní neposlouchám nic jiného :D I když tobě se třeba líbit nemusí no :D https://www.youtube.com/watch?v=PYaYhNDnImk :)

    OdpovědětVymazat
  5. Inu, vlastně pořádně nevím, jaký je tvůj hudební styl, jinak bych ti toho doporučila dost. :)
    Koukám, že třídní humor je ve všech koutech Česka stejný :D I u nás jsou takový paka ;)
    Pěkný fotky! Konečně jsem narazila na někoho, s kým si můžu podat ruku. Všichni blogeři-fotografové mají totiž vždycky fotky plné zvířecích sladkých obličejů, až si říkám, co ta zvířata na tom jejich objektivu vidí? :D Mně se tam zásadně nedívají :D Ale jak jsem si prohlížela jiné tvoje fotky, ty máš asi větší štěstí ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Můžu doporučit cokoli od Audiomachine (takový soundtrackový) a ted v poslední době jsem našel tohle http://www.youtube.com/watch?v=0AIIsfKGlV8 To by se ti možná mohlo líbit, nevím :) Zkrátka hudba z devadesátek nehledě na žánr je skvělá :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mohu ti doporučit třeba kapelu Ska-P (:3)ta mne posledni dobou oslovila. Potom třeba Wohnout a svaz českých bohémů.
    Neboj moje pouzdro končí za tabulí a echm i v takovychto inscenacích jako to tvoje ;-) A to ho nemam ani tak ovalne jak vypada to tve ;-)

    OdpovědětVymazat