26. srpna 2013

Vysočina

Je neuvěřitelné, jak rychle čas plyne, když ho trávíte s někým milovaným. Minulý týden byl ten nejlepší z celých prázdnin. S mým přítelem a jeho maminkou jsme jeli na chatu. Jak z názvu vyplývá, mohla jsem poznat krásy Vysočiny. Náš vztah se zase o něco prohloubil, protože trávit dvacet čtyři hodin denně ještě jde, ale co  dvacet čtyři hodin každý den v týdnu? Musím říct, že se jen velmi těžko pak doma usínalo s vědomím, že snídat budu sama, že mi nikdo nepřečte francouzsky kapitolu Cesty kolem světa za 80 dní, že na díly Doctora Who se budu muset kouknout sama. Aspoň se mám čemu smát, když si vzpomenu, jak jsme se o půlnoci rozhodli sledovat hvězdy, když všichni už spali. Jak jsme se plížili domem, já v klapavých papučkách a zabalená v prostěradle, aby mi nebyla zima. Sice jsme si padající hvězdu museli nakonec představit, ale to mi vůbec nevadilo. Jinak tam byla boží pec, na které se dalo ležet. Měla jsem problém slézt dolů, protože jsem měla pocit, že si asi rozbiju hubu, ale to mi nevadilo. Chodili jsme na procházky, mám tudíž spoustu fotek. A nyní je čas ukázat část z nich. Trocha přírody pro každého, kdo ji má rád. 


Aby bylo jasno, mám v hlavě spoustu myšlenek a nápadů, mám pocit, že mi pukne hlava radostí a všemi emocemi, že bych všechno nejraději vypověděla, ale nějak nemohu. Nenacházím slova. Rozhodla jsem se však k jednomu kroku. Včera jsem byla upozorněna na to, že se hrozně podceňuji. Chci s tím skončit. Bude to velký kus práce, ale já to zvládnu. Pokud někdo z vás trpí sebepodceňováním, může se přidat. Zatím mám velkým písmem na papírku napsáno NEPODCEŇUJI SE a ten mám nalepený na poličce, ale až bude příležitost, tak to udělám lépe. :-)

Vír





Pernštejn




8 komentářů:

  1. Krásné fotky. x) Jinak ty se určitě nemáš proč podceňovat! ;) S tím trávením času s milovaným člověkem uplně souhlasím. Jak jsem byla s přítelem týden na dovolené a byli jsme spolu vlastně pořád, po návratu mi chyběl ještě víc, než kdy předtím. ^^

    OdpovědětVymazat
  2. Musím říct, že krásně fotíš. Plně chápu tvé radostné rozpoložení. :D Asi bych se měl inspirovat a pořídit si ten nápis taky. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Zásada je, u těchto afirmací, vyhnout se záporu, tj NE na začátku. Nahradit tak Nepodceňuji se za Věřím si. Podvědomí prý totiž nerozumí záporu. S tím už jsem se setkal mockrát.

    OdpovědětVymazat
  4. Z fotek to vypadá, že tam muselo být nádherně, docela ti závidím... Já sice letos tež byla na chatě, na Vsetíně s přítelem, ale celý týden sme hrabali seno a pomáhali, tož těch vycházek moc nebylo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hrabání sena mě vždycky bavilo, i když pak přišel táta a ukázal mi, že hrabat neumím, tudíž to znova musel hrabat. Nikdy jsem nemusela shrábnout úplně všecko. A jako dítě mě mrzelo, že jsem neměla hrábě v dětské velikosti, jako sousedovic děti.

      Vymazat
  5. Vysočina je strašně pěkná..!! :)strávila jsem tam od dětství nespočetně moc víkendů a týdnů o prázdninách a pořád se mi tam líbí :) jinak chápu to, že nemáš s kým snídat :)

    OdpovědětVymazat
  6. víš, strašně ráda čtu tvoje články. Obdivuju, jak jsi ve svém věku vyzrálá, něžná a... ach, tak krásně zamilovaná :) doufám, že s přibývajícím věkem budeš jen úžasňoucnější a úžasňoucnější :)

    fotky jsou krásné, moc krásné :) dýchá z nich taková snivá atmosféra :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jdu s tebou do toho. Du si napsat na papírek Nepodcenuj se! :) Jen nevim kam ho dát, asi radši do peněženky. Ostatní by si to mohli vyložit jako náznak začínající psychózy se sebevražednými sklony - dobrou rodinku mám, co? :D

    OdpovědětVymazat