24. září 2013

Mlha

S příchodem podzimu některé z nás trápí neuvěřitelná lenost a chuť spát minimálně o šest hodin déle. U mě to bývalo taky, ale posledních několik dnů vstávám hned po prvním zazvonění budíku a ještě nejsem taková zombie jako jsem bývávala. Při cestě do školy mívám sluchátka, abych se nabila energií z mých oblíbených písniček. Samozřejmě si dávám něco teplého k pití, abych se probudila. Většinou čaj nebo kafe, občas kakao. Bohužel ze školy občas chodím jako zombie, protože i sebemenší blbost mi dokáže zkazit den. Už jste se někdy někomu snažili vysvětlit, že počítáte s tím, že si napíšete test, ale bude litovat toho, jestli vám ho dá poslední hodinu v pondělí? A odpovědí bylo, že jste tak rozjaření a nesoustředění, že opakovat by s vámi nešlo, a tak je mnohem lepší vám to dát teď, než abyste celou hodinu dělali bordel. Popřípadě se ptáte, zda bude daný typ příkladu v testu a o pět minut později jste vykulení, jelikož po odpovědi Ne vidíte, že zjevně mluvíte v protikladech, poněvadž tam ten příklad je a možná jenom já si myslím, že jsem v tom nevinně, že za vše může daný vyučující. No a také odpolední vyučování, masakr a zabiják vší potenciální energie na dělání čehokoliv jiného. Zkuste si jít pak na půlhodinku doma lehnout. Raději ne, jelikož se z postele vyhrabete až za dvě hodiny. Nehledě na to, že klimbáte už za chůze. A to zatím ještě bývá světlo.

Možná jsem vám to ještě neříkala, ale poslední tři týdny mívám zajímavé myšlenky. Vlastně je nemám. Jdu přes přechod, málem mě přejede auto a mně je to vlastně úplně šumák. Ne že bych chtěla umřít, to zase ne. Naštěstí se mi taky děje spousta krásných věcí. Například máme se třídou vybraná vcelku veselá trička, jedeme společně do Prahy, chodím fotit s Alčou, vídám se s Bendou a píšu si s optimistickými lidmi. Včera jsem s jednou slečnou dvě hodiny chatovala na fb. Ne normálně. Psaly jsme básničku. Každá vždy jednu sloku. Možná to nebylo skvostné, přesně podle zadaného schématu nebo přesně to nesedělo na počty slabik, veršů, ale měla jsem z toho opravdu velkou radost. Stejně jako když ráno běžím do obyváku na balkón, abych se podívala, jestli ten den krásně vychází slunce. A ono často moc pěkně vychází. A občas ho musím vyfotit. Stejně jako je tato fotografie. občas zamlženo, vlhko od slz, ale stále veselo. :-)



5 komentářů:

  1. Mmmm, fotka plná mlhy, přesně to je to, co mám na podzimu nejraději. Takovou tu neskutečně hustou mlhu, přes kterou skoro nic nevidíš :3 a nejlépe když v tomto počasí ráno někam jdeš a až za pár hodin vyjdeš zase ven, svítí už sluníčko a je krásné, úžasné :3
    Takový kantoři jsou bohužel hodně rozšíření a neskutečně zákeřní, od nich pak už člověk nemůže čekat vůbec nic... Leda ten úplný opak toho, co tvrdí, euhmpf, oškliví lidé.

    OdpovědětVymazat
  2. No fajn, myslím, že je od odpoledne na čase konečně okomentovat článek, který tu mám otevřený už od odpoledne :D Musím ale říct, že kdykoliv ho znovu otevřu a přečtu si pár vět, poleje mě zvláštní příjemné teplo, tak hezky se mi článek četl :3
    Já většinou běžím koukat na teploměr, abych se mohla patřičně zděsit, do jaké zimy to mám jít :D A teplý nápoj je základ, aby ráno bylo aspoň trošku pěkné. Káva je nejlepší, ale i čaj potěší :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mlha je úchvatná. Miluju, když ráno někam vyrážím a všude kolem je ještě hustá mlha. Nebo v noci je to taky úžasné, prostě mi to přijde krásné.
    Sice mám občas plno poznámek ohledně Kingova díla a toho, co všechno se nám může stát, ale to už jsou spíš jen takové vtípky.
    Fotka je kouzelná.

    OdpovědětVymazat
  4. Posledný týždeň som mala pocit, že do školy prichádzam aj odchádzam ako zombie, ale už som sa cez to celkom dostala :D Asi mi len stačilo vidieť, že za tými mračnami ešte stále svieti slnko a niekde tam stále je, aj keď ho práve nevidno. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ztrátu energie s příchozím podzimem znám. Co já vím, možná budu mít víc energie, až zajedu ten režim na vysoký, možná taky ne. Uvidí se. =D Každopádně zatím jsem jako zombie skoro pořád, krom chvil, kdy mě drží na nohou to skvělý kafe ze stánku, co ve škole máme... =D

    OdpovědětVymazat