2. září 2013

Plody prázdnin

Doufám, že nejsem jediná, kdo si tyto prázdniny užil a vytěžil z nich maximum. Spíše než hmotné věci mám veliké množství fotografií, zážitků, vzpomínek a zkušeností. Uteklo to rychle, tak ve školním roce to aspoň trochu zpomalí. V pořadí jsou tohle třetí prázdniny, které netrávím klasicky.

Dříve jsem se na měsíc a půl sbalila a jela k babičce, později k babičce a tátovi a bylo mi blaze. Celkem. Znáte to na vesnici se vždy najde něco na práci, ale jinak to tam vypadalo jako po moru. Dětském moru. Buď byli všichni o moc starší nebo naopak mladší a já se tak musela smířit, že je hlavní si pohrát, a tím pádem jde veškerá inteligence stranou *to znělo jako z úst nějaké dvacítky*. To pak babička domlouvala, že si mohu jít hrát k sousedům na pískoviště s o tři roky mladším Ondrou a pět let mladší Natalou. Měli hodně hraček, protože na vesnici bydleli. Já jsem toho měla pomálu, protože se to tátovi nikdy nechtělo tahat autobusem. Ondřeje jsem naposledy viděla, když mi bylo nějakých jedenáct.  Tehdy za babičkou přišla jeho babička, že by chtěl stanovat na zahradě, ale nemá s kým a samotného ho tam nikdo nenechá. Tak jsem šla. Bylo to poprvé, co jsem „stanovala“. Když jsme tam tak leželi ve spacácích, tak začal hrát nějaké erotické hry na mobilu. To bych přešla. Jenže taky měl hubu plnou sprostých slov. To bych taky přešla, kdybych mohla hned usnout. Jenže mně se pořád nechtělo spát. On pak řekl něco fakt hnusného na adresu jedné ženy na mobilu a já jsem vylezla ze spacáku, vzala si svých pár švestek a řekla mu, že odcházím spát domů. A šla jsem. Přes silnici do měkkých peřin mojí babičky. Ani nevím, proč to musím sem psát. Prostě jsem si na to vzpomněla a přišlo mi to fajn :-D.


No a začíná škola. Právě dnes. A svým způsobem se těším, protože jak člověk nic nedělá, tak mozek odmítá komunikovat. To je ten trapný moment, kdy obsluhujete v trafice a musíte počítat třikrát tři plus dvacet na kalkulačce. A rozhodla jsem se, že si tento rok užiji a pořádně. Je to poslední rok na té podivné škole, kde jsem se nikdy necítila dobře. Na konci roku si se spolužáky pobrečíme a půjdeme si každý svojí cestou. Možná je v životě někdy potkám, v což věřím, protože někteří jsou hrozně fajn. Někteří se možná změní. A u některých věřím, že začnou mít vyšší sebevědomí. Nelíbí se mi, že v sobě zabíjejí ten potenciál, který mají. Tento rok mě čeká testování závěrečná prezentace před porotou a přijímačky. Tak uvidíme, jak se s tím poperu! A co vy? Co očekáváte tento školní rok? 





7 komentářů:

  1. Safra porte, jsi nadějná, jak dokážeš myšlenkama oslovovat už v ranném školním věku. Pořád to srovnávám s tím, co jsem poznal s vrstevníkama z našich roků raz dva.
    A k tomu ještě ty fotky !!

    OdpovědětVymazat
  2. Fotografie se ti povedly, nejvíce se mi líbí třetí od vrchu.
    Hm, škola, škola... Letos na mě čeká první ročník na vysoké a s ním spojená spousta učení, nové prostředí, noví spolužáci... Myslím ale, že to zvládnu. A myslím, že ty všechno zvládneš také. Tak či tak, ti budu držet palce, abys ten letošní nabitý rok přečkala ve zdraví a spokojenosti :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak přeju, ať ti vše vyjde, hlavně ty přijímačky. x) Já teď pracuju a pracuju (no, zrovna dneska ne, nechváám odpočívat opařenou ruku), pak pojedu ještě do Paříže, budu stěhovat a až tak za necelý měsíc prvák na výšce. Jsem na to teda zvědavá.

    OdpovědětVymazat
  4. Ty umíš ze všeho těžit maximum a to se mi hrozně líbí. Jsem ráda, že se těšíš na to co přijde. A taky ráda čtu tvé vzpomínky na to, co jsi zažila. Je to takové hodně netypické u holky tvého věku :)
    Jsem trochu škodolibá, když jsem dnes v pět ráno lezla z postele, napadlo mě, že už si všechny ty mršky školácký nebudou na rozdíl ode mě vyspávat do odpoledne, ale mnozí budou vstávat stejně jako já :D Ale nejsem typ člověka, který by se z něčeho takového nějak extra těšil... I když úplně špatné to vědomí taky nebylo! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný zážitek ze stanování :-D

    Fotografie úchvatné, jako obvykle!

    OdpovědětVymazat
  6. Tvůj stanový zážitek mi připomněl naše stanování s bratránkama - až na to, že já jsem se jim chtěla vyrovnat a být za tu kůl, tak jsem se přidávala k jejich stylu myšlení :D Smutné :D
    A užij si letošek stejně jako prázdniny, devítka a maturitní ročník jsou dvě zlomové věci, na které se pak většinou stále vzpomíná :)
    Mmmm, maliny :3 Mmm, ostružiny :3

    OdpovědětVymazat
  7. Zajímavý zážitek, teda :D. A skvělé fotky!

    OdpovědětVymazat