16. září 2013

Pro všechny

Věnováno všem, co mají dobré přátele, co mají rádi smích, mají radost z radosti ostatních. Pro všechny, které mám ráda, i když vám to možná neříkám tak často, ale opravdu se snažím. Nezáleží na tom, jestli se mnou chodíte do školy nebo jste z druhého konce republiky. :-)



Tlukot srdce,
šum v uších,
listí na chodníku.

Stromy šeptají,
jaký mají příběh,
jak je duše bolí. 

Raněná srdce,
chci obvázat
pevně a lehce.

Zpívat ukolébavku,
než dojdou spánku
a načerpají sil.

Chci jim dát štěstí,
lásku, potěšení
a hlavně smích.

Chci je vidět,
stromy v ulicích.
Na věky to slyšet...
Smích.

Ach mí drazí přátelé,
vše kolem může být
díky vám veselé. 

Miluji vás...

9 komentářů:

  1. Vyhledávat a tvořit smích je moje nejoblíbenější činnost.
    Stromy se teď krásně barví.
    Děkuji, miluji nazpět.
    :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta básnička je vážně moc pěkná. =) A ta fotka je taky přímo parádní. =)
    (Mimochodem, přehrávač už šlape, jak má, a nehraje bez vyzvání. Tak nevím, v čem byl předtím problém, ale už je to v pohodě. ;) )

    OdpovědětVymazat
  3. velmi pekne!

    Pozyvam na giveaway o Bielenda balicek, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/09/bielenda-super-mega-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. To je tak pěkně pozitivní :))
    A není nutné říkat svým milovaným tak často, že je máme rádi, i když to určitě není ani špatné. Ale třeba mě to stačí jen občas, zato upřímně :)
    Fotku u mého článku si docela vystihla, napadly tě dost podobné věci, které jsem si přála a kvůli kterým jsem ji fotila :) Nejvíc sedí asi - Chtění něčeho za účelem zisku, ve smyslu že strašně moc nechutně moc lidí ode mě něco chce, ale už je jim tak nějak jedno, co chci já.

    OdpovědětVymazat
  5. To je hrozně... povzbuzující! :)
    Krásná fotka, mimochodem :)

    zlomenymec.pise.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ta se ti přenádherně povedla! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc krásné. :-) Včetně fotografie.

    OdpovědětVymazat