4. ledna 2014

Mlha

Většinu dní mi před očima pomalu plyne mlha. Někdy se pomalu odsune někam pryč, takže mohu vidět protější domy nebo stromy. Jen nabývám na pocitu, že se mi vkradla i do mozku, jelikož si nepamatuji věci, které by jen tak neměly být zapomenuty :-D. 

2014. Trochu škoda. Čtyřka se mi špatně píše. Trojku umím více krasopisněji. Naštěstí celé datum píši jen na písemky. Velké písemky. Asi bych zde chtěla napsat nějaké shrnutí roku předchozího. Tak jo! Pro mě to byl rok plný změn a pročištění vzduchu. S některými bytostmi jsem se přestala stýkat, některé známosti jsem zase oživila, anebo je poznala nově. Například si velmi vážím svého spolužáka ze školky, o kterém jsem tu psala v létě. Když někomu povídám, jak s ním chodím ven nebo mi občas zavolá, klepou si na čelo. Asi ho pořád znají jako toho agresivního klučinu, ale já v něm poznala to dobré. To byl právě on, kdo mi odpoledne volal, že postupuji do regionálního kola v Mladém chemikovi. Postupuje třicet lidí, já byla dvaadvacátá, on  na více jak šedesátém místě a účastnilo se 81 studentů. Přesto jak se umístil, volal mi úplně nadšeně. Jen nás oba trochu mrzelo, že jsme se tam úplně minuli. Mezi kamarády přibyl jeden příjemný mladý muž, který žije velmi blízko a mívá společné cesty. Ano, ten z předešlého článku. Ještě jsem ho nevyděsila :-D.

Co se týče dalších změn, tak jsem se začala barvit hennou na zrzavo. Jsem s tím spokojená a nejsem si úplně jistá, jestli se dokážu ještě vrátit ke své původní barvě vlasů. Tu mám ráda, nikdy jsem nebyla nějak nespokojená s tím, jak vypadám. Až teda na první dny vánočních prázdnin, kdy mi na tváři naskočily podivné rudé fleky. Naštěstí jak rychle se zjevily, stejně rychle se vypařily :-D. Za ten rok jsem si hlavně našla svůj styl. Jak se oblékám, myšlení, ale i hudbu. Není to přesně definováno. Až na moji úchylku na tílka, která jsem vždycky odmítala, protože mi někdo v dětství řekl, že mám v nich hrozně tlusté paže. Ale každý mi v dětství vtloukal něco. Byla jsem poskládána z malých střípků křivd, které si někdo vymyslel a neuvědomil si, jak to může někoho postihnout. Naštěstí jsem se jich začala zbavovat. Hodně sebedůvěry mi nahnala i rehabilitace, protože začínám být zase o něco rovnější a moje skolióza už není tak strašná a já mohu úplně v pohodě kupovat šaty i sukně. Ano, velmi jsem si oblíbila nošení sukní a šatů a... podpatků. Dobře, zvládám docela nízký podpatek a to ještě kozačky :-D. Jo a hlavně: Začala jsem hrát počítačové hry. Na Nový rok jsem dohrála Diablo II., za Amazonku, čemuž ze začátku nikdo nedával moc velké naděje. A občas se plácal do čela, když viděl, co nosím na sobě a já mu nemohla, stejně jako u Neverwinteru, říct, že tu zbroj chci, protože v ní mám prostě pěkný pozadí a ten luk vypadá luxusně, když z něj střílím. 

Přes svátky ze mě několik lidí mohlo šílet. Tatínek a já jsem si užívali náš humor, maminka z nás nemohla, ačkoliv jsme se vše snažili dělat v dobrém. Po celý týden jsme se smáli tomu, když před Štědrým večerem prohrabávala skříně se zbytečnostmi a našla krásnou červenou dečku. No a další den ji zběsile hledala a nemohla ji najít nebo neustále přidělávala světýlka na nábytek, dveře, okna, ale ta světýlka pořád padala. Klasika bylo i odkládání večeře. Nově se u nás zkracovaly kalhoty a šily záclony. Silvestra jsem oslavila po svém, a byl to ten nejlepší Silvestr, jaký mohl být, ačkoliv už nikdy nechci mít na hlavě Santovskou čepičku, vypadám v ní fakt ujetě :-D. No a ačkoliv jsem si myslela, že bych pár dní z prázdnin využila k učení, tak jsem se neučila. Už se moc těším na svůj návrat do školy. Jak se všichni budou na něco ptát a já nebudu vůbec vědět, na co se mě ptají. A hlavně musím dostat fotky z Mikuláše. Tam jsem totiž fotila. V prosinci jsem toho jinak moc nenafotila. Fotka v tomto článku je ze včerejška. Takže se jedná o první lednovou a letošní. :-)

Jsem ráda, že někdo ještě na můj blog chodí, takže přeji všem čtenářům, ale vlastně všem lidem, aby se jim podařilo vše, co chtějí. :-)

5 komentářů:

  1. Tobě také, ať se ti splní vše, co chceš. :)
    A mlha? Já si nemůžu pomoct, ale mlhu zbožňuju. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak se dnes nám objema povedl ten plánovaný článek, jak tak koukám :D
    Já se rozhodla na nějaké shrnutí celého roku vykašlat. Prostě byl takový jaký byl a můžu se z některých věcí hlavně poučit. Hlavně mě mrzí, že jsem tak málo trávila s ostatními lidmi. Práce a únava sebere spoustu příležitostí, ale hlavně má uzavřenost a zatvrzelé pozorování toho, kdo sám se rozhodne se mnou trávit čas a ozve se, a kdo ten zájem neprojeví, tak nějak způsobil, že jsem trávila čas s hodně omezeným počtem lidí :) Jsou věci, které chci v tomhle roce udělat jinak.

    OdpovědětVymazat
  3. Hezky řečeno, o těch střípcích křivd. Těm se asi nikdo nevyhne a vítězstvím je potom nad nimi vyhrát :)
    Krásný nový rok přeji!

    OdpovědětVymazat
  4. Zrz je supr, taky jsem do ní teď spadla. Sice to mám furt načervenalé, ale chci zrzatět víc a víc! ^^

    OdpovědětVymazat
  5. Ja tvuj blog zbotnuju :D. Aj ja se barvim henou na zrzavo. Tedy... Ono to melo byt cervene, ale hena se moc nechytla a je ze me zrzka :D.

    OdpovědětVymazat