28. května 2015


Mám naspěch,
abych utekla
před sebou samou. 

Mám naspěch,
aby ses na mě nedíval
a neviděl mé selhání.

Mám naspěch.
Čeká mě cesta
plná slz a bolesti.

Mám naspěch.
Ozubená kola
srdce nahradila.

Mám naspěch.
Chci se schovat,
ale nemám kam.

Kam mám naspěch,
je-li všude prázdno? 


7 komentářů:

  1. To je tak krásné! Ale trošku smutné.

    OdpovědětVymazat
  2. Ozubená kola srdce nahradila... to se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná to něco znamená... a možná je tu vyjádřena moje láska k hodinovým strojkům a steampunku. :-)

      Vymazat
  3. Young and Beautiful? Mimochodem, moc pěkné. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Až mi přeběhl mráz po zádech... Úžasné!

    OdpovědětVymazat
  5. A nějaké shrnutí školního roku na Bigy bude? Docela by mě zajímalo :)

    OdpovědětVymazat